English
۵ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۴:۲۵  |  Nov 26, 2014  | 
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

آئین نامه رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان
تاریخ صدور : ۲۲ خرداد ۱۳۸۶
ارگان صادر کننده : توانیر
سازمان مرتبط : توانیر
شماره بخشنامه : ۲

آیین نامه  طبقه بندى و تشخیص صلاحیت پیمانکاران

پیوست  (1)  :  شرایط اختصاصى براى دریافت گواهینامه پیمانکارى

 

پـایه

حداکثر مبلغ مناسب و ظرفیت

 (واحد : میلیون ریال)

 

تعداد کار مجاز

حداقل شرایط اختصاصی

امتیاز مدیران و کارکنان

(Ep )

امتیاز کارهاى انجام شده

(Eo)

امتیاز

توان مالی

(Eo)

امتیاز صلاحیت

 

یک

22000
×
(ضریب مربوط به رشته تخصصی)

 

3

 

4000

 

5000

 

15000

 

10300

دو

12000
×
(ضریب مربوط به رشته تخصصی)

3

2250

2500

8000

5500

سه

6000
×
(ضریب مربوط به رشته تخصصی)

2

1500

1650

5000

3450

چهار

1750
×
(ضریب مربوط به رشته تخصصی)

2

750

800

1600

1270

پنج

500
×
(ضریب مربوط به رشته تخصصی)

2

375

-

-

100

 

 

ضریب حداکثر مبلغ مناسب و ظرفیت در هر رشته

ساختمان

آب

حمل ونقل

صنعت

نیرو

تأسیسات و تجهیزات

کاوش هاى زمینی

ارتباطات

کشاورزی

خدمات

4

4

4

4

2

3

2

1

1

1

 

 

آیین نامه  طبقه بندى و تشخیص صلاحیت پیمانکاران

 پیوست (2) :  جدول رشته های  زمینه (×)  ،  مرتبط (+)  و   غیر مرتبط (-)

 

رشته هاى تحصیلی

رشته هاى پیمانکاری

ساختمان

آب

حمل ونقل

صنعت

نیرو

تأسیسات وتجهیزات

کاوشهاى زمینی

ارتباطات

کشاورزی

خدمات

تکنولوزى نیازی

-

×

-

-

-

-

-

-

×

f

تکنولوژى ماشین هاى کشاورزی

-

-

-

+

-

-

-

-

×

f

کاربردى طرح و مهندسى پتروشیمی

-

-

-

×

-

-

-

-

-

f

کاربردى طرحى و مهندسی

-

-

-

×

-

-

-

-

-

f

کاربردى مهندسى ایمنى و حفاظت

-

-

-

+

-

-

-

-

-

f

کاربردى مهندسى عملیات صنایع پتروشیمی

-

-

-

×

-

-

-

-

-

f

کاردان فنى برق

-

-

-

×

×

×

-

×

-

f

کاردان فنى حفاری

-

-

-

-

-

-

×

-

-

f

کاردان فنى شیمی

-

-

-

×

-

×

-

-

-

f

کاردان فنى صنایع

-

-

-

×

+

+

-

-

+

f

کاردان فنى عمران ـ آب

+

×

+

+

+

×

-

-

+

f

کاردان فنى عمران ـ آزمایشگاهى عمران

+

+

×

-

-

+

-

-

-

f

کاردان فنى عمران – پل سزى و ابنیه فنی

+

+

×

-

-

-

-

-

-

f

کاردان فنى عمران ـ

+

+

×

-

-

-

-

-

-

f

کاردان فنى عمران ـ روسازی

+

+

×

-

-

+

-

-

-

f

کاردان فنى عمران ـ ساختمان هاى بتنی

×

×

×

+

+

+

+

-

+

f

کاردان فنى عمران ـ عمران روستایی

+

+

+

-

-

-

-

-

-

f

کاردان فنى عمران ـ کارهاى عوممى ساختمان

×

×

×

-

-

-

-

-

-

f

کاردان فنى عمران ـ نقشه برداری

+

-

+

-

-

-

-

-

-

f

کاردان فنى عمران ـ زیرسازی

+

+

×

-

-

+

+

-

-

f

کاردان فنى معدن

-

-

-

-

-

-

×

-

+

f

کاردان فنى مکانیک

+

+

+

×

+

×

+

-

-

f

کاردان فنى مکانیک ـ تأسیسات

-

+

-

+

+

×

-

-

-

f

کاردان فنى مواد

-

-

-

×

-

+

+

-

-

f

کاردانى معماری

×

-

-

+

-

+

-

-

-

f

مدیریت ساخت

×

×

×

+

+

×

+

-

-

f

مهندسى استخراج نفت

-

-

-

×

-

-

×

-

-

f

مهندسى اکتشاف نفت

-

-

-

×

-

-

×

-

-

f

مهندسى برق

-

-

-

×

×

×

-

×

-

f

مهندسى پزشکی

-

-

-

+

-

-

-

-

-

f

مهندسى پلیمر

-

-

-

×

-

-

-

-

-

f

مهندسى دریا

-

+

-

+

-

+

-

-

-

f

مهندسى راه آهن

+

-

×

-

-

-

-

-

-

f

  

آیین نامه  طبقه بندى و تشخیص صلاحیت پیمانکاران

پیوست (2) :  جدول رشته های  زمینه (×)  ،   مرتبط (+)  و   غیر مرتبط (-)

 

رشته هاى تحصیلی

رشته هاى پیمانکاری

ساختمان

آب

حمل ونقل

صنعت

نیرو

تأسیسات وتجهیزات

کاوشهاى زمینی

ارتباطات

کشاورزی

خدمات

مهندسى ساختمان

×

×

×

+

+

×

+

-

-

f

مهندسى شیمی

-

-

-

×

-

+

-

-

-

f

مهندسى صنایع

-

-

-

×

+

+

-

-

-

f

مهندس علمى ـ کاربردى مکانیک نیروگاه

-

-

-

×

×

+

-

-

-

f

مهندس علمى ـکاربردى برق ـ شبکه هاى انتقال و توزیع نیرو

 

-

 

-

 

-

 

×

 

×

 

+

 

-

 

-

 

-

 

f

مهندس علمى ـ کاربردى عمران ـ بهره برداری  از سد و شبکه

 

-

 

-

 

-

 

×

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

f

مهندسى علمى ـ کاربردى عمران ـ ساختمان هاى آبی

 

+

 

×

 

+

 

-

 

+

 

+

 

-

 

-

 

-

f

مهندسى علمى ـ کاربردى عمران ـ شبکه آب و فاضلاب

 

+

 

×

 

+

 

-

 

+

 

+

 

-

 

-

 

-

 

f

مهندسى علمى ـ کاربردى مکانیک

+

+

+

×

+

×

+

-

-

f

مهندسى عمران ـ آب

+

×

+

-

-

+

-

-

+

f

کاردان فنى عمران ـ آب

+

×

+

+

+

×

-

-

+

f

مهندسى عمران ـ عمران

×

×

×

+

+

+

+

-

+

f

مهندسى عمران ـ نقشه برداری

+

-

+

-

-

-

-

-

+

f

مهندسى کامپیوتر ـ سخت افزار

-

-

-

-

-

+

-

×

-

f

مهندسى کامپیوتر ـ نرم افزار

-

-

-

-

-

+

-

×

-

f

مهندسى کشاورزی

-

-

-

-

-

-

-

-

×

f

مهندسى معدن

-

-

-

-

-

-

×

-

+

f

مهندسى معماری

×

-

-

+

-

+

-

-

-

f

مهندسى مکانیک ـ تأسیسات حرارتى و برودتی

-

-

-

×

-

×

-

-

-

f

مهندسى مکانیک ـ صنعت و تولید

+

+

+

×

+

×

+

-

-

f

مهندسى مکانیک ـ مکانیک در طراحى جامدات

+

+

+

×

+

×

+

-

-

f

مهندسى مکانیک ـ مکانیک در طراحی

+

×

+

×

+

×

+

-

-

f

مهندسى مواد

-

-

-

×

-

+

+

-

-

f

مهندسى نساجی

-

-

-

×

-

-

-

-

-

f

مهندسى هوا و فضا

-

-

-

×

-

+

-

+

-

f

مدیـریت

-

-

-

-

-

-

-

-

-

f

اقتصادی

-

-

-

-

-

-

-

-

-

f

برنامه ریزی

-

-

-

-

-

-

-

-

-

f

توضیح : تعیین زمینه و ارتباط با سایر رشته هاى دانشگاهى ونیز رشته هایى که نماد f مشخص شده بر عهده دفتر امور مشاوران و پیمانکاران و سازندگان است . 
 

 


  

 

بخشنامه به دستگاههاى اجرایى ، سازمانهاى مدیریت و برنامه ریزى استانها و واحدهاى خدمات مدیریت طرحشماره :  2622/54-1251/105

تاریخ  :  12/5/1379

موضوع  : دستورالعمل ارجاع کار و انعقاد قرارداد با واحدهاى خدمات مدیریت طرح
  

      به استناد ماده 23 قانون برنامه و بودجه و آیین نامه اجرایى آن و در چارچوب نظام فنى و اجرایى طرحهاى عمرانى کشور (مصوب 4/4/1375 هیأت وزیران به شماره 24525/ت هـ ) به پیوست دستورالعمل ارجاع کار و انعقاد قرارداد با واحدهاى خدمات مدیریت طرح از نوع اول
(لازم الاجرا) ، ابلاغ مى شود تا درطرحهایى که استفاده از واحدهاى خدمات مدیریت طرح لازم باشد ، بکار گرفته شود.

      این دستورالعمل ، جایگزین دستورالعمل شماره 9/54-74/102 مورخ 9/1/1379 مى شود و تا زمان ابلاغ آیین نامه  تشخیص صلاحیت و ارجاع کار ، و مدارک موافقتنامه و شرایط عمومى قرارداد واحدهاى خدمات مدیریت طرح ، نافذ خواهد بود.

 

 


  

 

 

 

دستورالعمل ارجاع کار وانعقاد قرارداد با واحدهاى خدمات مدیریت طرح

صفحه 1

پیوست بخشنامه شماره  2622/54-1251/105    مورخ  12/5/1379
 

 

1. تعریف واحد خدمات مدیریت طرح

واحد خدمات مدیریت طرح شخصیتى است حقوقى که براى انجام خدمات قابل واگذارى دستگاه اجرایى در فرآیند تهیه و اجراى طرحهاى عمرانى تشخیص صلاحیت مى شود.

 

2. شرح خدمات واحدهاى خدمات مدیریت طرح

شرح خدمات قابل واگذارى به واحدهاى مدییرت طرح طبق نشریه شماره 2422 نظام فنى و اجرایى (منضم به بخشنامه شماره 1970/54-2531/102  مورخ 10/5/1378)، تعیین شده است.

 

3. خدمات غیر قابل واگذاری

دستگاههاى اجرایى هیچ گاه نمى توانند اختیارات زیر را به واحدهاى خدمات مدیریت طرح واگذار کنند.

3-1. اختیاراتى که طبق قانون محاسبات عمومى به عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایى گذاشته شده است.

3-2. قبول تضمین هاى قرارداد ، دستور تمدید ، آزاد کردن ، ضبط یا واریز آنها

3-3. تصویب تغییر مبلغ قرارداد

4-3. تصویب تغییر مدت قرارداد

3-5. تصویب قیمتهاى جدید پیمان و حق الزحمه خدمات اضافى قرارداد

3-6. تعلیق ، خاتمه و فسخ قرارداد

3-7. تصویب گزارشهاى مراحل مختلف خدمات مطالعه و طراحی

3-8. تصویب تحویل موقت و تحویل قطعی

3-9. تصویب صورت وضعیت قطعى و صورت حساب نهایی

 

 

دستورالعمل ارجاع کار وانعقاد قرارداد با واحدهاى خدمات مدیریت طرح
 

صفحه 2

پیوست بخشنامه شماره  2622/54-1251/105    مورخ  12/5/1379
 

توضیح : بررسى و اظهارنظر نسبت به موارد فوق بر حسب مورد ، قبل از تصمیم گیرى دستگاه اجرایى به عهده واحدهاى خدمات مدیریت طرح مى باشد.

4. ضوابط انتخاب روش اجراى کار با استفاده از خدمات واحد مدیریت طرح

4-1. در صورتى که دستگاه اجرایى براى تهیه و اجراى طرح نیاز به خدمات واحدهاى خدمات مدیریت طرح داشته باشد و استفاده از این واحدها در موافقتنامه طرح مربوط پیش بینى نشده باشد ، گزارش توجیهى خود را در مورد کمبود عوامل فنى و اجرایى در دستگاه  اجرایى براى اداره امور طرح و ضرورت واگذارى این خدمات به واحدهاى خدمات مدیریت طرح تهیه مى کند و آن را به دفتر مربوط در سازمان مدیریت و برنامه ریزى کشور (در مورد طرحهاى ملی) یا به سازمان مدیریت و برنامه ریزى استان مربوط (در مورد طرحهاى استانی) مى فرستد. استفاده ازواحدهاى خدمات مدیریت طرح در صورتى قابل توجیه است که خدمات واگذارى بصورت موازى در دستگاه اجرایى انجام نشود ، از این رو ، گزارش دستگاه اجرایى باید اجتناب از خدمات تکرارى در واحد خدمات مدیریت طرح و دستگاه اجرایى را روشن کند.

4-2. سازمان مدیریت و برنامه ریز ، گزارش دستگاه اجرایى را رسیدگى مى کند و پس از هفت روز از دریافت گزارش نظر خود را اعلام مى نماید.

4-3. در صورتى که ارجاع کار به واحد خدمات مدیریت طرح در موافقتنامه طرح مربوط پیش بینى شده باشد یا درخواست دستگاه اجرایى از سوى سازمان مدیریت وبرنامه ریزى کشور تایید شود ، دستگاه اجرایى در مورد ارجاع کار به واحدهاى یاد شده اقدام مى کند.

5. ضوابط ارحاع کار و انعقاد قرارداد

5-1. دستگاه اجرایى ، به منظور ارجاع کار ، مدارک واگذارى کار شامل ، شرح موضوع کار و محدوده آن ، موافتنامه ، شرایط عمومى ، شرح خدمات ، مدت و روش پرداخت  حق الزحمه (مقطوع ، درصدى از هزینه اجرا ، نفر ـ ماه ...) قرارداد مربوط را تهیه مى کند.

2. دستگاه اجرایى از بین واحدهاى خدمات مدیریت طرح ،  تعدادى را که براى انجام خدمات مدیریت طرح به صورت موردى ازسوى دفتر امور مشاوران وپیمانکاران سازمان مدیریت وبرنامه ریزى کشور تشخیص صلاحیت مى شوند یا در اداره ثبت و مالکیت صنعتى به ثبت رسیده و صلاحیت هاى فنى ، مدیریتى از اخلاق حرفه اى آنها مورد تایید دستگاه اجرایى مى باشد ، انتخاب ، و مجموعه مدارک تهیه شده را درصورت تمایل آنها، با تعیین مهلت تسلیم پیشنهادها برایشان ارسال مى کند.

 

 

دستورالعمل ارجاع کار وانعقاد قرارداد با واحدهاى خدمات مدیریت طرح

صفحه 3

پیوست بخشنامه شماره  2622/54-1251/105    مورخ  12/5/1379
 

 

5-3. واحدهاى خدمات مدیریت طرح دعوت شده ، مدارک استعلام را بررسى کرده ، سپس نمودار سازمانى انجام خدمات و حق الزحمه پیشنهادى خود را همراه با آنالیز حق الزحمه ،‌تهیه و آن را در مهلت مقرر به دستگاه اجرایى تسلیم مى کنند.

5-4. دستگاه اجرایى پیشنهاد واحدهاى خدمات مدیریت طرح را رسیدگى کرده و مناسب ترین آنها را انتخاب مى کند و پیشنهاد خود را همراه با تمام مدارک استعلام (پیشنهادهاى واحدهاى خدمات مدیریت طرح) ، براى رسیدگى و تصویب به معاونت فنى سازمان مدیریت و برنامه ریزى کشور ارسال مى نماید.

5-5. رسیدگى و تایید پیشنهاد دستگاه ارایى به عهده هیاتى متشکل از اعضاى مشروح زیر با دبیرى مدیرکل دفتر امور فنى و تدوین معیارها مى باشد.

-       مدیرکل دفتر امور مشاوران و پیمانکاران و سازندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزى کشور.

-       - مدیرکل دفتر امور فنى و تدوین معیارهاى سازمان مدیریت و برنامه ریزى کشور.

-       معاون دفتر مربوط در سازمان مدیریت و برنامه ریزى کشور در مورد طرحهاى عمرانى ملى ) یا نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزى استان مربوط (در مورد طرحهاى عمرانى استانی)

-       نماینده کارفرما

-       نماینده معاونت فنى سازمان مدیریت و برنامه ریزى کشور

-       تصمیم معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزى کشور ، طرف مدت سه هفته از دریافت پیشنهاد به دستگاه اجرایى مربوط ابلاغ مى شود و دستگاه اجرایى براساس تصویب سازمان یاد شده ، اقدام به انعقاد قرارداد مى کند.

 

 

 


  

 

 

 

بخشنامه به دستگاههاى اجرایى و مشاوران

شماره :  4304/54-4944/105

تاریخ  :  16/8/1378

موضوع  : جدول شماره 2 بخشنامه شماره 3191/54-15354-1  مورخ 30/9/70

      به استناد ماده 23 قانون برنامه و بودجه و آیین نامه استانداردهاى اجرایى طرحهاى عمرانى به پیوست جدول تعدیل شده درصدکاهش حق الزحمه از نوع گروه اول (لازم الاجرا) ، در یک صفحه ابلاغ مى گردد تا به جاى جدول شماره 2 منضم به بخشنامه فوق در قرارداد هایى که از تاریخ این بخشنامه منعقد مى شوند و همچنین مراحلى از قراردادهاى منعقد شده که بعد از تاریخ مزبور آغاز
مى گردند به مورد اجرا گذاشته شود. سایر مفاد بخشنامه یاد شده کماکان به قوت خود باقى است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول شماره 2 بخشنامه شماره 3191/54-15354-1  مورخ 30/9/70

صفحه 1 از 1

پیوست بخشنامه شماره  4304/54-4944/102  مورخ  16/8/1378
 

جدول درصد کاهش حق الزحمه ، برحسب هزینه (میلیون ریال) *

هزینه

کاهش حق الزحمه (درصد)

هزینه

کاهش حق الزحمه (درصد)

هزینه

کاهش حق الزحمه (درصد)

هزینه

کاهش حق الزحمه (درصد)

تا 50

100

1500

70/62

9000

26/45

40000

32/32

100

28/87

2000

85/59

10000

28/44

45000

39/31

200

71/81

2500

44/57

11000

40/43

50000

57/30

300

14/78

3000

85/55

12000

42/61

60000

19/29

400

51/75

3500

30/54

13000

88/41

70000

05/28

500

42/73

4000

02/53

14000

22/41

80000

08/27

600

68/71

4500

87/51

15000

60/40

90000

25/26

700

20/70

5000

84/50

20000

07/38

100000

52/25

800

90/68

6000

09/49

25000

17/36

 

 

900

75/67

7000

62/47

30000

65/34

 

 

1000

71/66

8000

36/46

35000

39/33

 

 

 * در مواردى که مبلغ هزینه بین دو رقم پیاپى باشد ، درصد کاهش حق الزحمه به روش میانیابى خطى با دور رقم اعشار بدست مى آید. چنانچه رقم سوم اعشار کمتر از 5 باشد حذف و در صورتیکه 5 یا بیشتر باشد به رقم دوم اعشار یک واحد اضافه مى شود..

 

1ـ جدول فوق جایگزین جدول 02 بخشنامه شماره  3191/54-15354-1  مورخ  30/9/70  مى گردد و به این ترتیب مفاد تبصره 2 بند 3-2  بخشنامه یاد شده حذف خواهد شد.

2- در مواردى که مبلغ هزینه بیش از 100000 میلیون ریال باشد ، حق الزحمه خدمات مراحل اول ، دوم و سوم با پیشنهاد دستگاه اجرایى و تصویب دفتر امور فنى و تدوین معیارها تعیین مى گردد.

 

 

 

 


  

 

 

 

بخشنامه به دستگاههاى اجرایى ، مهندسان مشاور و پیمانکاران

شماره :  36613/105

تاریخ  :  4/3/1381

موضوع  : پرداخت تفاوت بهاى قیر
 

به استناد ماده 23 قانون برنامه و بودجه و آیین نامه استانداردهاى اجرایى طرحهاى عمرانى این بخشنامه کلى مبانى آن به تصویب شوراى عال فنى رسیده از گروه اول (لازم الاجرا) به منظور پرداخت تفاوت بهاى قیر پیمانهاى پیمانکاران از ابتداى سال 1381 (زمان تغییر قیمت قیر) به بعد اعم از آنکه قرارداد آنها قبل از ابلاغ این بخشنامه و یا بعد از آن منعقد شده یا بشوند ، ابلاغ مى گردد. تا باتوجه به نکات مشروح زیر به مورد اجرا گذارده شود.

1ـ تفاوت بهاى قیر براساس نرخ مندرج در فاکتور رسمى شرکت ملى پخش فرآورده هاى نفتى ایران با
نرخ هاى درج شده در جدول زیر (نرخهاى پایان سال 1380) پس از اعمال ضریب 14/1 محاسبه و پرداخت مى شود . مقدار قیر مصرفى با رعایت سقف تعیین شده در فهرست بهاى پایه و درنظر گرفتن پنج درصد افت و ریز (پرت) محاسبه مى شود.

نرخ قیر در سه ماهه چهارم سال 1380 (نرخهایى که در شاخص تعدیل سال 1381 و پس از آن براى اسفالت منظور مى شود)

نام محصول

واکیوم با توم

مولسبون

مسى 250

70/60

100/85

300/200

50/40

15/90

25/85

کیلوگرم ـ ریال

97

91

133

85

85

109

121

152

152

 

2ـ در صورتیکه از ابتداى سال 1381 بهاى قیر مصرفى توسط کارفرما مستقیماً به پالایشگاه پرداخت شود ، قیمت قیر مصرفى طبق نرخ هاى مندرج در جدول بالا بدون هیچگونه ضریبى به حساب بدهکارى پیمانکار منظور مى شود.

در این حالت در صورت وضعیت پیمانکار فقط قیمت هاى مندرج در فهرست بها درج شده و مابه التفاوتى پرداخت نخواهد شد.

3ـ تفاوت بهاى قیر از ابتداى سال 1381  براى قرادادهاى مشمول بخشنامه شماره 4300-54/5636-102 مورخ 29/8/1375 کماکاناز نرخ مندرج در فاکتور رسمى شرکت ملى پخش فرآورده هاى نفتى ایران با نرخ هاى درج شده در جدول بخشنامه یادشده محاسبه مى شود.

4ـ قراردادهاییکه براساس بخشنامه 2000/54/2700-102 مورخ 20/5/1375 منعقد شده و یا خواهند شد بلحاظ افزایش غیرمتعادل قیمت قیر تفاوت بهاى قیر در کارهاى اسفالت محوطه سازى براساس بند 1 فوق به آنها تعلق مى گیرد.

5- پیمانهایى که از ابتداى سال 1381 منعقد شده اند و پیمانکار در مبلغ پیشنهادى خود ،‌ (باتوجه به آنالیز ارائه شده ) از قیمت جدید قیر در سال 1381 استفاده کرده باشد مشمول مابه التفاوت نرخ قیر نخواهند شد.

6ـ مابه التفاوت پرداختى بابت قیر مربوط به کارهاى آسفالتى مى باشد و شامل قیر مورد مصرف در عایق کارى نمى شود . افزایش بهاى قیر براى کارهاى عایق کارى در شاخصهاى تعدیل منظور مى شود.

 


  

 

 

ضرایب منطقه اى استان خوزستان

شماره ردیف

نام منطقه

ضریب کارهاى ساختمانی

ضریب کارهاى تآسیسات مکانیک و برق

1

اهواز

13/1 (یک و سیزده صدم)

15/1 ( یک و پانزده صدم)

2

آبادان

18/1 (یک و هیجده صدم)

15/1 ( یک و پانزده صدم)

3

ایذه

20/1 (یک و بیست صدم)

15/1 (یک و پانزده صدم)

4

دهدز

28/1 (یک و بیست و هشت صدم)

15/1 (یک و پانزده صدم)

5

بهبهان

13/1 (یک و سیزده صدم)

15/1(یک و پانزده صدم)

6

زیدون (سردشت)

18/1 (یک و هیجده صدم)

15/1 (یک و پانزده صدم)

7

امیدیه

13/1 (یک و سیزده صدم)

20/1 (یک و بیست صدم)

8

دزفول

13/1 (یک و سیزده صدم)

15/1(یک و پانزده صدم)

9

سردشت (دزفول)

18/1 (یک و هیجده صدم)

15/1(یک و پانزده صدم)

10

شوشتر 

13/1 (یک و سیزده صدم)

15/1(یک و پانزده صدم)

11

دشت آزادگان

15/1(یک و پانزده صدم)

15/1(یک و پانزده صدم)

12

رامهرمز

15/1(یک و پانزده صدم)

15/1(یک و پانزده صدم)

13

شادگان

18/1 (یک و هیجده صدم)

15/1(یک و پانزده صدم)


 


 

 

 

شماره ردیف

نام منطقه

ضریب کارهاى ساختمانی

ضریب کارهاى تاسیسات مکانیک و برق

14

بندرماهشهر

18/1 (یک و هیجده صدم)

20/1 (یک و بیست صدم)

15

بندر امام خمینی

18/1 (یک و هیجده صدم)

20/1 (یک و بیست صدم)

16

هندیجان

22/1 (یک و بیست ودو صدم)

20/1 (یک و پانزده صدم)

17

مسجدسلیمان

18/1 (یک و هیجده صدم)

20/1 (یک و پانزده صدم)

18

اندیکا

22/1 (یک و بیست ودو صدم)

15/1(یک و پانزده صدم)

19

خرمشهر

18/1 (یک و هیجده صدم)

15/1(یک و پانزده صدم)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهنماى تکمیل پرسشنامه و مدارک لازم براى پیمانکاران پایه پنج در (9 رشته ساختمان – رشته آب – رشته حمل و نقل– رشته صنعت – رشته برق یا نیرو– رشته تأسیسات و تجهیزات – رشته کاوشهاى زمینی– رشته ارتباطات – رشته کشاورزی)که توضیحات تمام رشته هادرآیین نامه مى باشد.

قابل توجه :    فرمها با خط خوانا و بدون قلم خوردگى پر شوند.

 

جهت تشخیص صلاحیت حضور مهندس با اصل مدارک تحصیلى در سازمان الزامى مى باشد. هیچکدام از اعضاى هیئت مدیره و مدیر عامل و شرکاء نباید عضو و سهامدار شرکت پیمانکارى یا مشاوره حقوقى و حقیقى و کارمند دولت ( اعم از پیمانى و رسمى ) باشد.

 قبل از تکمیل کردن فرمها دریافتى از راهنماى مربوطه مندرج در پشت فرمها استفاده نمائید و با دقّت فرمها را تکمیل کنید. به منظور تکمیل پرسشنامه دریافتى و منضم نمودن مدارک مورد نیازبشرح ذیل تکمیل شود.

1- فرم 100 به ضمیمه آن فتوکپى کلیه مدارک ثبتى شرکت اعم از اساسنامه - اظهارنامه ثبتى -روزنامه هاى رسمى حاوى آگهى تأسیس و تغییرات و از آخرین تغییرات که بمدت دو سال مى باشد نگذاشته باشد و آخرین برگ سهامداران ضمیمه باشد .

2- فرم 200 : فهرست افراد شاغل در شرکت و مشخصات هر یک در این فرم وارد شود شاغل یعنى مدیر عامل و رئیس و نائب رئیس  هیئت مدیره عضو هیئت مدیره و کارکنان. کارکنان (افرادى هستند که در آن شرکت که بمدت 3 سال بیمه داشته باشند) و ضمیمه این فرم فتوکپى مدارک تحصیلى برابر اصل در دادگسترى و فتوکپى شناسنامه و اگر توضیحات دارد و فتوکپى پایان خدمت از 1337 به بعد چنانچه شرکت مایل است که این افراد در فرم 200 امتیاز کسب کند در فرم 200 در ستون کسب امتیاز با علامتü  مشخص شود .

در فرم 300 به ازاء هر شخص که در فرم 200 از وى نامبرده مى شود و در فرم 300 بصورت جداگانه تکمیل گردد. (یعنى فرم 300 براى مدیران و اعضاى هیئت مدیره و کارکنان که در فرم 200 تکمیل شده جداگانه کپى گرفته شود و تکمیل گردد)

 فرم 300 مشخصات سوابق کارى افراد ( مدیران - و کارکنان ) در این فرم نوشته میشود باید دقّت شود تاریخ شروع سوابق کارى ( روز- ماه - سال ) و خاتمه پایان کار (‌ روز - ماه - سال ) نوشته شود. موضوع کار ( کار ابنیه - حمل و نقل کدام یک از 9 رشته در آیین نامه هست )‌چه سمتى داشته و کپى سوابق کارى که مستند به اسناد بیمه مى باشد. ضمیمه شود و احتیاج به برابر اصل نمى باشد. مدارک بالا که قید شده براى پایة پنج مى باشد حال براى پایة چهارم و سوم علاوه بر مدارک بالا مدارک ذیل باید منضم مدارک شود.

فرم 400 کپى از پیمانهاى تحویل قطعى یا موقت و فرم بطور کامل تکمیل شود و مبلغ دریافتى از پیمان چه تعدیل و چه مابه التفاوت در فرم تکمیل شود و مدارک آنها ضمیمه شود.

فرم 500 جایگزین فرم مربوطه ارائه آخرین اظهار نامه مالیاتى میباشد .

توضیع مدارک لازم در قطع  ارائه گردد.

طبـق آیـیـن نـامه تشخیص صلاحیـت پـیمانکاران تصـویـب نـامـه هیأت وزیـران کـه  بـشماره
48012/ت23251هـ مورخ 11/12/1381 طبق ماده 12 بند (ث) دارا بودن تحصیلات دانشگاهى (حداقل لیسانس) براى واحدهاى شخصى حقیقى مدیر عامل و حداقل دو سوم اعضاى هیأت مدیره شرکتها الزامى است تبصره اگر مدیر عامل و عضو هیئت مدیره باشد آنگاه 3/2 به 3/1 تبدیل میشود و دقت شود که نوع مدارک تحصیلى براى مدیر عامل و اعضاى هیئت مدیره با نوع رشته (9 رشته که در آیین نامه مى باشد) که یکى از آنها انتخاب میشود هم خوانى داشته باشد و جدول رشته هاى پیوست (2) ضمیمه آیین نامه مى باشد.

پیمانکاران موضوع این آیین نامه براى احراز صلاحیت باید واجد شرایط عمومى زیر باشند.

(براى تمام پایه ها پایه پنجم – پایه چهارم و پایه سوم)

1- نداشتن ممنوعیتهاى مقرر در اصول (49) و (141) قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران

2- نداشتن ممنوعیت مقرر در قانون راجع به منع مداخله وزرا و نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتى و کشورى – مصوب 1337

3- نداشتن محرومیت یا محکومیت مؤثر در کارهاى پیمانکاری

4- دارا بودن صلاحیت و امتیاز لازم براساس این آیین نامه

5- نداشتن ممنوعیت از اعطاى صلاحیت به شرح مندرج در ماده (24) و ضوابط ارزشیابى پیمانکاران

6- در آبان ماه هر سال فهرست پیمانکاران صلاحیت دار که در آن اطلاعات مربوطه به تاریخ صدورگواهینامه – امتیازات – ظرفیت – پایه و رشته کار پیمانکار راه درج شده باشد منتشر مى شود

5- در صورتى که اطلاعات تنظیم شده براى تشخیص صلاحیت نادرست و یا اسناد ارائه شده تقلبى و جعلى باشد، شرکت و مدیران آن به تشخیص دفتر امور مشاوران و پیمانکاران یا سازمانهاى مدیریت و برنامه ریزى استانها از یک تا سه سال از تشخیص صلاحیت محروم مى گردند.

6- امتیاز گواهینامه هاى پیمانکارى چهار سال و طبق اصول و مقررات این آیین نامه با رعایت ضوابط دستور العمل ارزشیابى پیمانکاران به هنگام مى گردد.

ضمناً آیین نامه طبقه بندى و تشخیص صلاحیت پیمانکاران تصویب نامه هیئت وزیران به دقت مطالعه شود.

« به امید حق »

 

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۲۵