English
یکشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۹, ۲۰:۲۸
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

روابط عمومی در تداوم خوشنامی صنعت آب و برق مسئولیت مضاعف دارد

روابط عمومی در تداوم خوشنامی صنعت آب و برق مسئولیت مضاعف دارد
اگر امروز وزارت نیرو به عنوان یک دستگاه دولتی خوشنام در میان مردم شناخته می شود، سهمی از این خوشنامی، فارغ از تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت آب و برق در خدمات رسانی مطلوب به مشترکان، به روابط عمومی های این صنعت در اقصی نقاط کشور در معرفی این وزارتخانه به عنوان "سازمانی در خدمت مردم" تعلق دارد.
وزیر نیرو، مسئولیت روابط عمومی‌های صنعت آب و برق را درتداوم خوشنامی این صنعت به ویژه در سالی که وزارت نیرو خود را به خلق "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" متعهد کرده ‌است، مضاعف خواند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهندس "مجید نامجو" در پیامی به مناسبت روز ارتباطات (27 اردیبهشت ماه)، این روز را به فعالان حوزه روابط عمومی در سطوح مختلف صنعت آب و برق تبریک گفت.
متن کامل پیام وزیر نیرو به مناسبت روز ارتباطات به شرح زیر است.
"با توسعه وسایل ارتباط جمعی در سال های اخیر و شکل گیری زمینه های نوین ارتباطات، به‌ویژه در فضای مجازی، سرعت و حجم انتشار اطلاعات به میزان چشمگیری افزایش یافته است. در چنین فضایی که رسانه‌های ارتباطی برای بقا در عرصه رقابت اطلاع‌رسانی، به کسری از ثانیه در سرعت‌بخشی به ارسال پیام اهمیت می‌دهند، روابط عمومی‌ها باید از طریق افزایش توانایی‌ها و نقش خود در مدیریت و هدایت پیام‌های سازمانی، نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را پاسخ دهند.
امروزه از روابط عمومی به عنوان یک صنعت یاد می‌شود و توسعه روزافزون این صنعت، مفهومی ورای تنظیم صِرف خبر و گزارش و ارایه مقاله و بیانیه‌های مطبوعاتی به آن بخشیده است. لذا روابط عمومی تاثیر انکارناپذیری در اطلاعات کسب شده دارد و برای موفقیت ناگزیر است ضمن شناسایی و پیش‌بینی نیازهای مخاطبان‌، ایده‌های خلاقانه و ابزارهای مناسب را با هدف اثرگذاری بیشتر پیام‌های ارسالی به خدمت بگیرد و در بهترین زمان ممکن، موثرترین اطلاعات را با استفاده از مطمئن ترین مجرای ارتباطی در اختیار مخاطبان قرار دهد.
به هرحال اگر امروز وزارت نیرو به عنوان یک دستگاه دولتی خوشنام در میان مردم شناخته می شود، سهمی از این خوشنامی، فارغ از تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت آب و برق در خدمات رسانی مطلوب به مشترکان، به روابط عمومی های این صنعت در اقصی نقاط کشور در معرفی این وزارتخانه به عنوان "سازمانی در خدمت مردم" تعلق دارد و تداوم این خوشنامی، مسئولیت روابط عمومی‌های صنعت آب و برق را در سالی که وزارت نیرو خود را به خلق "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" متعهد کرده ‌است، مضاعف می سازد.
در خاتمه 27 اردیبهشت که به روز ارتباطات نامگذاری شده است را به همه فعالان حوزه روابط عمومی در سطوح مختلف صنعت آب و برق تبریک گفته و توفیق روزافزون شان را مسالت دارم."
پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) - کد خبر: 5502
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۱۱

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.