English
یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۹, ۰۴:۰۱
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تمامی طرح‌ها باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند

تمامی طرح‌ها باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
روابط عمومی جبران کننده اشتباهات مدیران نیست، بلکه باید میدان‌دار عملکرد و انعکاس اهداف و برنامه‌های سازمان باشد.

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت نیرو در تبریز گفت: در تمامی طرح‌ها باید پیوست رسانه‌ای لحاظ شود و در هر عرصه‌ای که رسانه‌ها وارد می‌شوند، باید سرعت عمل داشته، چالش‌ها را پیش بینی کرده و پاسخگویی مناسب داشته باشیم.
لوگوی صبا به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "ماشاالله تابع‌جماعت" در نشست مشترک مدیران روابط عمومی وزارت نیرو و شرکت‌های مادر تخصصی با مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق آذربایجان با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به دلیل جنس کار، وزارت نیرو از پرچالش‌ترین دستگاه‌های اجرایی است و این چالش‌ها در ذهن مردم و مشترکان ما خواهد نشست، مساله عمده این است که با پاسخگویی مناسب، به نیازها و انتظارات افکار عمومی پاسخ داده شود.
وی گفت: روابط عمومی جبران کننده اشتباهات مدیران نیست، بلکه باید میدان‌دار عملکرد و انعکاس اهداف و برنامه‌های سازمان باشد.
 وی افزود: جایگاه روابط عمومی امروز مثل گذشته نیست، روابط عمومی امروز باید پیشرو بوده و افکار عمومی را آماده کند.
تابع جماعت ادامه داد: امروز با تغییر در الگوی رفتار روبرو هستیم که برای این امر مهم، روابط عمومی باید پیشقدم باشد.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط روابط عمومی‌ها، تاکید کرد: امکان نادیده انگاشتن شبکه‌ای که امروز مورد استفاده اکثریت مردم ایران است، وجود ندارد و ما برای پاسخگویی باید به این فضا وارد شویم.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی فقط کانال ارتباط نیست، بلکه باید به زبان‌های مختلف و در قالب‌های مختلف، تولید محتوا کند، اظهار کرد: به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های صدا و سیما تفاهم نامه کلی منعقد کردیم که در بخش‌های آب و برق، فرصتی مغتنم است؛ ولی نیاز به طرح موضوع، تولید محتوا، ارائه آمار و ارقام، پژوهش‌ها در حوزه سیما و خبر وجود دارد.
به گفته مدیرکل دفتر وزارتی وزارت نیرو، باید مسائل را با رسانه و مردم در میان بگذاریم، پاسخگو باشیم در غیر این صورت مشکلات ما حل نمی‌شود.
وی اظهار داشت: بازنگری ساختار نیروی انسانی به معنی افزایش نیروی انسانی نیست، بلکه باید ساختار را متناسب و پاسخگوی نیاز تعریف کرد، عرصه روابط عمومی بسیار وسیع است و برای پاسخگویی در این عرصه بودجه، نیرو، امکانات و .... نیاز داریم.
مشاور وزیر نیرو گفت: در استان آذربایجان شرقی هم افزایی و انسجام بخشی در سطوح بالایی قرار دارد، این هم افزایی مهم‌ترین مساله در روابط عمومی است که حمایت مدیر ارشد را می‌طلبد، عمدتاً ظرفیت‌های متعددی از جمله رسانه‌های مکتوب، تصویری، مجازی، شبکه‌های اجتماعی در اختیار روابط عمومی است که نمی‌توان هیچکدام را محدود کرد.

کد خبر: 39236
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۵۹

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.