English
سه شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۷, ۲۳:۳۷
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

توجه به علایق و جلب اعتماد مردم، رمز موفقیت روابط عمومی‌هاست

توجه به علایق و جلب اعتماد مردم، رمز موفقیت روابط عمومی‌هاست
مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در نشست مشترک مدیران عامل و روابط عمومی صنعت آب و برق استان چهار محال بختیاری با تاکید بر اهمیت رسالت دفاتر روابط عمومی گفت: توجه به علایق و جلب اعتماد مردم و مخاطبان رمز موفقیت روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی است.

صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صدیقه ببران مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در نشست مشترک مدیران عامل و روابط عمومی صنعت آب و برق این استان با اشاره به رسالت مهم روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: توجه به علایق و جلب اعتماد مردم و مخاطبان رمز موفقیت روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.
وی در ادامه سخنان خود بر انعکاس اقدامات و سیاست‌ها به‌صورت منسجم و منظم به جامعه و افکار عمومی تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید در حوزه اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها ازجمله فضای مجازی حضور داشته باشند.
ببران با اشاره به موضوع تغییرات اقلیمی و آب وهوایی کشور و نقش مهم دفاتر روابط عمومی در اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب و برق افزود: القای نگاه ملی و رفع زمینه اختلافات قومی و سیاسی در صدر وظایف روابط عمومی‌هاست.
وی با اشاره به اینکه دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید باتوجه به ویژگی‌های بومی اقدام نمایند، خاطر نشان کرد: ایجاد پیوست‌های فرهنگی در اجرای پروژه‌ها برای روشن شدن اهداف و نتایج پروژه‌ها در نزد افکار عمومی لازم است.
در ادامه جلسه "مجید فرهزاد" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق نیز به معرفی استان چهارمحال وبختیاری و اقدامات شاخص روابط عمومی این شرکت پرداخت و روابط عمومی‌ها را هنر هشتم ودست آورد قرن بیستم، رمز نفوذ و هدایت صحیح افکار عمومی معرفی کرد.
در پایان این جلسه بر ارتباط مستمر روابط عمومی‌های صنعت آب و برق استان با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ودیگر رسانه‌های جمعی تاکید شد و مدیران دفاتر روابط عمومی به معرفی حوزه کاری خود پرداختند و درخواست‌ها و پیشنهادات خود را بیان نمودند که مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 59067
۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۸:۱۷

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.