English
چهارشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۷, ۲۱:۰۴
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ایجاد اعتماد و رساندن پیام‌های نو به مردم از وظایف عمده روابط عمومی‌هاست

ایجاد اعتماد و رساندن پیام‌های نو به مردم از وظایف عمده روابط عمومی‌هاست
رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بخش آب و کارگاه شیوه نامه کتاب انسان و محیط زیست، گفت: آب اجتماعی ترین کالای جهان است و به صورت مستقیم و غیر مستقیم به گروه‌های مختلف اجتماعی مربوط می‌شود.


صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، محمد فاضلی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بخش آب و کارگاه شیوه‌نامه کتاب انسان و محیط زیست هدف از اعمال سیاست‌های اجتماعی را افزایش انسجام اجتماعی عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود مسئله آب، مناقضات آبی در کشور وجود دارد بنابراین انسجام اجتماعی یک کشور تحت تاثیر سیاست‌های آبی و انرژی است از این رو در مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی گروهی به نام سیاست اجتماعی وجود دارد تا سیاست‌های اجتماعی مناسب را ایجاد و سیاست‌های غلط اجتماعی را اصلاح کند.
فاضلی با بیان اینکه آب یک کالای اقتصادی است و تصمیم گیری درباره آن پیامدهای اجتماعی دارد، گفت: مهمترین تصمیم این حوزه تعرفه‌ها است و این تعرفه ها به صورت مستقیم بر عملکرد بخش آب تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: اگر چنین شیوه غلط مصرف ادامه یابد، پیامدهای اجتماعی دارد و اصلاح این روند نیز خود با پیامدهای اجتماعی دیگری همراه است.
رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو نسبت آب با جامعه را نسبتی سیاسی و از جنس حکمرانی عنوان کرد و گفت: هر کجا تصمیمی اتخاذ می‌شود یعنی در حال اعمال حکمرانی هستیم و حکمرانی نیز ارتباط مستقیمی با قدرت دارد.
وی افزود: ما برای انجام وظایف و تحقق اهداف خود نیاز به ارتباط با مردم، ذینفعان، ایجاد اعتماد و رساندن پیام‌های جدید به مردم داریم که این مهم از سوی روابط عمومی‌ها صورت می‌گیرد.

کد خبر: 73099
۳ آبان ۱۳۹۷ ۰۱:۰۱

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.