English
دوشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸, ۲۱:۳۵
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آگهی استخدام گروه شرکتهای پارس آنلاین

استخدام کارشناس پشتیبانی فنی لایه ۱در گروه شرکت های پارس آنلاین

تاریخ انقضا :1398/1/26

گروه شرکتهای پارس آنلاین، جهت تصدی پست سازمانی ذیل از افراد متخصص خلاق و علاقمند به یادگیری جهت فعالیت در محیطی پویا، جذاب، پرانرژی و جوان، دعوت به همکاری می نماید:
عنوان شغل:کارشناس پشتیبانی فنی لایه ۱
مدیر مستقیم:مدیر مستقیم
بخش / واحد:پشتیبانی فنی Service Desk 
مکان فعالیت:پردیس


وظایف و مسئولیت ها:
● پاسخگویی تلفنی به تماسهای کاربران سرویس ADSL با پهنای باند کمتر از 256 K در زمینه های پشتیبانی فنی
● پاسخگویی تلفنی به سؤالات در زمینه های پشتیبانی فنی و ثبت کامل اطلاعات در call log
● ارزیابی اولیه، طبقه بندی و اولویت بندی در زمینه مشکلات و درخواستهای گزارش داده شده توسط کاربران
● انجام مرحله به مرحله عیب یابی و سعی در حل مشکل کاربر در اولین تماس
● در صورت لزوم، ارجاع رفع مشکلات و در خواستهای خدماتی به بخشهای پشتیبانی مربوطه
● ارجاع تماس کاربر به سرگروه و یا کارشناسانOut bound در صورتیکه حل مشکل از توانایی فنی کارشناس خارج باشد
● اطلاع رسانی به کاربران در مورد وضیعت مشکلات در مراکز و یا وضیعت تیکت های ثبت شده
● وارد نمودن اطلاعات در call log جهت آماده سازی برای مراحل گزارش دهی از طرف مدیریت بخش
● ارائه ایده های نو به مدیریت بخش در جهت کمک به بهبود مداوم فرایندها
● شرکت در دوره های آموزشی که جهت ارتقا سطح معلومات برگزار می¬شود
● پیروی و حضور در شیفتهای تعیین شده طبق برنامه زمانی هفتگی و رعایت نظم و انضباط کاری بخش و همکاری در شیفت¬های جایگزین


تحصیلات و تجربیات :
● آشنایی با سیستم عامل های متداول روز و تسلط به Windows XP , Vista و سایر
● آشنایی با مفاهیم شبکه به صورت کاربردی (DNS Server ،IP Address ، Ethernet و DHCP و …
● کاردانی یا کارشناسی در رشته های کامپیوتر، IT ، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
دارا بودن مدرک Network+
● ترجیحاً دارا بودن 6 ماه تجربه در حوزه کار شبکه (LAN
● ترجیحا دارا بودن تجربه کار عملی در زمینه مسائل IT به ویژه در رابطه با مشکلات فنی
● ترجیحا دارا بودن حداقل 3 ماه سابقه کار تمام وقت در بخش پشتیبانی
● ترجیحا گذراندن دوره های شبکه CCNA و مدرک MCSE.
● ترجیحاً دارا بودن مدرک و یا دانش در زمینه های ITIL Foundation


شایستگی ها :
● توانایی حضور در شیفت های مختلف
● محل کار : پارک علم و فناوری پردیس ( شرق تهران)
● توانایی کار گروهی
● دارا بودن حس مسئولیت پذیری بالا و نظم و انضباط کاری و وقت شناسی
● داشتن قوه تجزیه و تحلیل بالا در جهت آنالیز مشکلات کاربران
● بالا بودن قدرت بیان و توانایی ارتباط با مشتریان جهت ارائه خدمات در سطح عالی
● مسئولیت پذیری
● داشتن قوه تجزیه و تحلیل بالا در جهت آنالیز مشکلات کاربران
● بالا بودن قدرت بیان و توانایی ارتباط با مشتریان جهت ارائه خدمات در سطح عالی
● صبور و مودب
● عدم نقص شنوایی و گفتاری

متقاضیان واجد شرایط جهت دریافت فرم استخدام اینجا را کلیک نمایند.  

بازارکار
۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۵۱

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.