English
جمعه، ۱۵ آذر ۱۳۹۸, ۲۲:۴۴
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ارایه صددر‌صدی خدمات غیرحضوری به مشترکان افق عملکردی شرکت‌های توزیع است

ارایه صددر‌صدی خدمات غیرحضوری به مشترکان افق عملکردی شرکت‌های توزیع است
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در جمع مدیران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: آنچه که به‌عنوان افق عملکردی در شرکت‌های توزیع پیش‌بینی می‌شود ارایه صد‌درصدی خدمات غیرحضوری به مشترکان است.

صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "غلامعلی رخشانی‌مهر" با بیان اینکه راه سختی در پیش روی شرکت‌های توزیع است که به تغییر رویکردها برمی‌گردد، افزود: در سال جاری و سال‌های آتی باید تمام توان خود را به کار بگیریم که از منظر فروش انرژی پیک فروشی انجام نشود و فقط انرژی به فروش برسد؛ به این معنی که ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش تولید، انتقال و توزیع کاهش پیدا کند و عملا از ظرفیت‌های خالی شبکه برای تامین انرژی متقاضیان استفاده کرده که یک کار علمی و با برنامه و دقیق است و نیازمند دانش، برنامه‌ریزی و هدف بوده و الزاماتی همچون بهینه‌سازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده را می‌طلبد.
وی ادامه داد: اصلاح فرایندهای خدمات‌رسانی به مردم از جمله اجرای پروژه قبض سبز، کار مهمی است که برعهده مدیران شرکت‌ها قرار گرفته که در برنامه‌های وزارت نیرو و توانیر گنجانده شده است.
رخشانی‌مهر ادامه داد: خدمات‌دهی مطلوب به مشترکان به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها اجرای اتوماسیون شبکه در بخش توزیع است و مستلزم این بوده که فرآیندهای موثری تدوین و در سراسر کشور به صورت یکسان اجرایی شود.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در حاشیه بازدید از فعالیت‌های انجام شده در شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران همچون تهیه سناریوهای مانور مدیریت مصرف، بازآرایی شبکه، مدیریت بار، اصلاح پست‌های زمینی و قرائت هوشمند کنتورهای آنالوگ و راه‌اندازی سامانه مهندسی اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران مدیران، کارشناسان و کارکنان دانش محور و متعهد است که این مجموعه تمام توان خود را در پیشبرد اهداف شرکت به‌کار گرفته‌اند و آینده بسیار خوبی پیش روی این شرکت است که ما نیز حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد که این آینده روشن با شتاب بیشتری رقم بخورد تا خدمات بهتری به مشترکان منطقه غرب مازندران ارایه شود.
"کیوان فرح‌زاد" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نیز گزارشی از روند فعالیت‌های شرکت ارایه کرد.
وی در خصوص برنامه‌های مدیریت مصرف و کاهش پیک بار در سال 1398 گفت: نماینده ممیزی ادارات در شهرستان‌ها مشخص شده و مشغول بررسی نحوه مدیریت مصرف ادارات و رصد نمودن تعطیلی ادارات برابر دستور استانداری مازندران در ساعت13:30 می‌باشند. همچنین تفاهمنامه‌های همکاری با صنایع، ایستگاه‌های CNG، چاه های آب کشاورزی و واحدهای کشاورزی و ... در خصوص همراهی با شرکت توزیع در ساعات پیک بار تابستان جاری منعقد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ادامه داد: از اقدامات شاخص در این زمینه می‌توان به لزوم کاهش بار اجباری صنایع، تشکیل جلسات مدیریت مصرف برق با مدیران ارشد دستگاه های اجرایی، تشکیل جلسه با ائمه جماعات، تشکیل کارگروه مدیریت مصرف و کاهش پیک ستادی و نصب و بهره برداری سیستم IOT در کنترل لوازم سرمایشی شرکت و ... اشاره کرد.

کد خبر:79335
۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۲

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.