English
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳  |  ۱۵:۲۸  |  Apr 24, 2014  | 
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران ( مپنا )

شرکت مپنا به دنبال تجربیات حاصل از اجرای نیروگاه حرارتی شهید رجایی به عنوان یک پیمانکار عمومی پس از تصویب شورای اقتصاد تشکیل واز آذر1372 کارخودرا آغاز کرده است.این شرکت با170 پیمانکار داخلی وخارجی همکاری داشته و شرکتهای زیر را تحت پوشش دارد:
-موننکو ایران
-مپنا بین الملل
-شرکت مدیریت ساخت بویلر اندیشه صنعت(مسبا)
-شرکت ساخت توربین گازی ایران(توگا).
-پارس ژنراتور (شرکت سازنده ژنراتورهای نیروگاهی)
-شرکت سازنده پره توربین(پرتو)
-توسعه صنعت تجهیزات نیروگاهی ( شرکت سازنده تجهیزات نیروگاهی).
- نصب نیرو(شرکت ساختمانی و نصب)
این شرکت به عنوان زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی توانیر،مجری پروژه های نیروگاهی سازمان توسعه برق ایران است وبعنوان پیمانکارعمومی نیروگاههای بخاری و گازی و چرخه ترکیبی در ایران و در اجرای طرحهای BOT مشارکت می کند.ضمن اینکه در اجرای پروژه های نیروگاهی برون مرزی نیز فعال است.
یکصد سال تاریخ برق ایران
۱۰ مهر ۱۳۸۶ ۰۸:۲۵

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)

FARSHID SHAFIEY
۹ مهر ۱۳۸۸ ۰۰:۴۸

 این سیم پیچ با تولید ولتاژی در حد 400تا600 کیلو ولت ایجاد میکند ،میتوان با استفاده از این سیم پیچ برای تست مقره ها در آزمایشگاه ها استفاده کرد.


  • +1
  • 0
محمد رضا
۱۱ آذر ۱۳۸۸ ۱۶:۱۹

 رزومه فردی ، تحصیلی و شغلی (صنعتی و دانشگاهی) مشخصات فردی : محمد رضا خاکی نهاد تاریخ و محل تولد : اراک – 01/07/55 سوابق تحصیلی : کارشناس مکانیک (طراحی جامدات )-1388 کاردانی مکانیک ( گرایش نقشه کشی صنعتی ) – 1377 دیپلم فنی وحرفه ای – 1375 شمارۀ تماس : 09386797604***پست الکترونیکی:REZA5KHAKINAHAD@GMAIL.COM 0261-2521633 سوابق شغلی- صنعتی : سابقه کمک طراحی ، مهندسی و ساخت : 9 سال شرکت ماشین سازی دقایق-فعال در زمینه طراحی وکنترل کیفی-1سال شرکت آذراب – فعال در زمینه طراحی و ساخت مخازن و بویلر – 1 سال شرکت هپکو – فعال در زمینه ساخت ماشین‌آلات سنگین راهسازی و کشاورزی – 6 سال شرکت تتا (متعلق به هپکو) – فعال در زمینه ساخت تجهیزات پالایشگاهی ، پتروشیمی ، نیروگاه‌های گازی ، نیروگاه‌های آبی و حرارتی ، سیکل‌های ترکیبی ، صنایع فولادسازی ، قطعات ماشین‌آلات سنگین راهسازی و کشاورزی و ... – 1 سال مسئولیت‌های شغلی - صنعتی : نقشه کش و کمک طراح در پروژهای غلطک و گریدر و غلطک اتوی آسفالت و غلطک چرخ آهنی و لودر های ساخت شرکت هپکو و لودرهای ولو (L90f,L120f)و LB95(لودر بکهو)و... به مدت 6 سال فعالیت در واحد پشتیبانی محصول به عنوان مسئول تهیه کتب محصول شامل کتاب اپراتوری و قطعات به مدت 1 سال آشنایی با استانداردهای ISO,DIN,ANSI آشنایی با مستندات شرکت های خارجی مانند ولو و لیبهر و نیو هلند و کوماتسو آشنایی با تجهیزات سر چاهی (DOWNHOLE COMPLITION) تهیه نقشه های مونتاژی و دیتیل مجموعه های نظیر PACKER 9 5/8 و SEAL UNIT(ANCHOR TUBING) و SLEEVING SIDE DOOR(SSD) و LANDING NIPPLE و TRAVELING JOINT و LOCK MADREL و NOGO NIPPLE و انواع PLUGها و RUNNINGها و PROBها و SETTING TOOLS مجموعه LINNER HANGER آشنایی و استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری : نرم‌افزار AUTOCADوMECHAINCAL DESCTOP نرم‌افزار ORACLE نرم‌افزارهای FOX نرم‌افزارهای عمومی نظیر POWER POINT , EXCEL , WORD


  • 0
  • 0
مهرزاد پاویز
۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۳:۲۵

 متولد 1364-ساکن کرج -شماره تماس :09119676327


  • 0
  • 0
فهیمه علیزاده مرادی
۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۶:۵۵

 سلام خسته نباشید من 438 سهم حق تقدم دارم که هنوز به سهام تبدیل نشده است چگونه حق تقدم خود را به سهام تبدیل کنم ؟لطفا جواب بدهید چون موفق به تماس با شما نشدم. از همکاری شما سپاسگذارم. ممنون علیزاده


  • +1
  • 0
ali
۲۸ شهریور ۱۳۹۰ ۱۷:۴۲

 مدیریت محترم شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران ( مپنا ) به اطلاع جنابعالی می رساند که شرکت گسترش فولاد تبریز احداث و راه اندازی نیروگاه بادی را در جزیره اسلامی در دستور کار خود قرار داده لذا در این راستا این شرکت جهت استعلام قیمت توربین های بادی و مقایسه مشخصات توربین ها با هم نیاز به قیمت و مشخصات فنی توربین های بادی شرکت شما با ظرفیت های مختلف مگاوات را دارد. لذا خواهشمند است مشخصات دقیق فنی به همراه کاتالوگ های مربوطه و قیمت های . هر کدام از توربین های شرکت خود و هزینه نصب و راه اندازی و مدت زمان گارانتی محصولات و نوع پشتیبانی بعد از نصب را به ما ارسال کنید با تشکر:حسن پور (واحد انرژی شرکت گسترش فولاد تبریز


  • 0
  • 0
علیرضا امیری
۷ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۲۸

 من 4485 سهم قبل از مجمع عمومی سال گذشته خریداری کردم نمیدانم آیا حق تقدمی طلبکارم یا به فروش رسیده ولی تا کنون هیچ وجهی بدست من نرسیده وموفق به تماس با شما هم نشده ام خواهشمند است در صورت امکان وضعیت اینجانب را مشخص نمائید که چه تعداد سهام دارم وآخرین برگه سهام کی ارسال واز کجا باید وصول نمایم ضمنا شماره تماس من 09123739632 می باشد


  • 0
  • 0
ساره باوندی
۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۵۸

 من رانشجوی دانشگاه صنعتی امیر کبیر هستم.وموضوع پروژه تحقیقاتی من مدیریت صنایع در پروژه نیروگاه برق است.اگر در این راستا اطلاعاتی بفرستید متشکرم.


  • +1
  • 0
لیراوی
۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۵۶

 اینجانب دارای لیسانس الکترونیک و بیکار در زمینه ی تحصیلی خود هستم کار کردن در جایگاه هایی جز دانش خودم من رو بی انگیزه برای ادامه تحصیل و رها کردن اهدافم شده آیا واقعاً 4 سال تلاش آخرش همین است؟


  • 0
  • 0
احمد ملک پور