English
پنج شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۸, ۰۰:۴۰
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اهداف و استرتژی های تشکیل شرکتهای توزیع نیروی برق

اهداف تعیین شده برای شرکتهای توزیع نیروی برق عبارت بودند از:
1- ارائه سرویس مطلوب و مناسب به مردم
2- افزایش کارآیی بخش توزیع از طریق اصلاح ترکیب نیروی انسانی و اداره مهندسی فعالیتهای توزیع
3- کاهش بار خدماتی
4- اعمال سیستم قیمت گذاری مناسب و معقولانه در جهت کاهش یارانه ها
5- افزایش نظارت و کنترل بر کیفیت خدمات توسط دولت
استراتژیهای تشکیل شرکتهای توزیع نیروی برق
1-غیر دولتی بودن : به منظور اقتصادی کردن فعالیتها و ایچاد انگیزه
2- ارتقای بهره وری : از طریق مشارکت بیشتر کارکنان در اداره امور ، تفویض اختیار ، اجرای طرحهای کارانه و واگذاری سهام در زمان اشتغال در صورت ضرورت.
3-عدم تمرکز : در جهت استقلال فعالیت شرکتها و منطبق ساختن فعالیت آنها با تقسیمات کشوری.
4- قانونمندی متحدالشکل : تهیه دستورالعملهای یکسان به منظور امکان هدایت وبرنامه ریزی یکنواخت.
5-آموزش : تعمیم آموزش در سطوح مختلف کارکنان شرکتها با تاکید بر آموزشهای کاربردی.
6-تشکیل ستاد تخصصی مرکزی : به منظور برنامه ریزی و هدایت امور شرکتها و نیز هماهنگی اداری و مالی فنی از طریق تهیه و تدوین دستورالعملهای مختلف
تاریخ یکصد سال صنعت برق ایران
۲۳ مهر ۱۳۸۶ ۲۲:۴۴

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.