English
یکشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۵, ۰۷:۲۵
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیریت سرمایه‌گذاری پیشرفته

مدیریت سرمایه‌گذاری پیشرفتهعنوان

دکتر رضا راعی- احمد تلنگی

نویسنده
1384/08/28تاریخ

کتاب حاضر با هدف برطرف نمودن محدودیت‌های فوق و با نگرش صرف به حوزه مباحث مدیریت سرمایه‌گذاری (Investment management) و با تاکید بر مدیریت پرتفوی (Portfolio management) به رشته تحریر درآمده است. به بیان دیگر سه هدف اصلی در این کتاب عبارت است از: 1) ورود به مباحث بنیادی‌تر سرمایه‌گذاری 2) بیان دستاوردها و نظریه‌های جدیدتر در حوزه سرمایه‌گذاری 3) پرداختن به نمونه‌ها و مثال‌های علمی و کاربردی

خلاصه

کتابخانه سازمان همیاری اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهها (انتشارات سمت)

مرجع

کتاب حاضر در شش بخش و هر بخش در دو فصل که جمعا در دوازده فصل تهیه و تنظیم شده که عبارت است از:

بخش اول:بازارها و ابزارهای مالی

  • فصل اول: انواع اوراق بهادار و بازارهای مالی
  • فصل دوم: شاخص‌های بازار اوراق بهادار

بخش دوم: نظریه پرتفوی

  • فصل سوم: مفاهیم پایه در نظریه نوین پرتفوی
  • فصل چهارم: بهینه‌سازی پرتفوی؛ مدل مارکویتز

بخش سوم: مدل‌های عاملی

  • فصل پنجم: مدل تک عاملی
  • فصل ششم: مدل‌های چند عاملی

بخش چهارم: مدل‌های تعادلی

  • فصل هفتم: مدل قیمت‌گذاری دارایی‌های
  • فصل هشتم: مدل قیمت‌گذاری آربیتراژ

بخش پنجم: ارزیابی عملکرد پرتفوی و کارایی بازار سرمایه

  • فصل نهم: ارزیابی عملکرد پرتفوی
  • فصل دهم: مفاهیم و آزمون‌های کارایی بازار سرمایه

بخش ششم: اوراق مشتقه

  • فصل یازدهم: قراردادها و پیمان‌های آتی
  • فصل دوازدهم: اختیارها
۲۷ اسفند ۱۳۸۶ ۱۴:۰۲

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)

  • اسماعیل برزن
  • ۶ آذر ۱۳۸۸ ۱۳:۲۹
  • 2
    1

با سلام لطفا" راهنمایی بفرمائید برای خرید کتاب در صورت امکان. با سپاس برزن.

  • helena nasery
  • ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۵۵
  • 1
    8

salam mishe danlod en ketabo rayegan bezarid

  • vahid
  • ۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۱:۴۱
  • 0
    2

سلام.این کتاب هر جای اصفهانو گشتم پیدا نکردم.از کجا میتونم تهیه کنم؟

  • ناشناس
  • ۴ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۱۸
  • 0
    9

سلام در صورت امکان powerpointاین کتاب را در سایت قرار دهید

  • حسن
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۰ ۲۰:۰۷
  • 0
    4

امکانش هست ک pdfکتابو واسم بفرستین؟

  • مهدی باصفا
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۱ ۱۵:۲۶
  • 0
    1

سلام لطفا pdfکامل کتاب رادراین پست قرار دهید باتشکر ازشما موفق باشید

  • سپیده رحیم خانی
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۰ ۱۹:۳۷
  • 0
    0

با سلام آیا امکان دریافت فایل pdf کتاب وجود دارد؟ فصل سوم که در خصوص نظریه پرتفوی صحبت می کند را لازم دارم با تشکر

  • بهروز
  • ۵ آذر ۱۳۹۰ ۱۶:۰۶
  • 1
    3

با سلام و خسته نباشید لطفا خلاصه فصل3 را در سایت قرار داده و در صورت لزوم به میلم ارسال کنید

  • مهدی توانا
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ۱۵:۳۴
  • 0
    0

سلام آیا امکان این هست که نسخه الکترونیک کتاب را در اختیار داشته باشیم هزینه اون هم پرداخت خواهد شد

  • m.t
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ۱۱:۴۸
  • 0
    3

با سلام وخسته نباشید. pdf این کتاب رو میشه برام بفرستید . ضمنآ تلفن مرکز پخش و یا فروشگاههایی که این کتاب رو پخش میکنند .رو بهم میدین که اصل کتاب رو تهیه کنم .

  • نفس
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۵۶
  • 2
    1

امکانش هست ک pdfکتابو واسم بفرستین؟

  • احمد
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۹:۲۱
  • 4
    0

با سلام امکانش هست پی دی اف کتاب رو برای من بفرستید.ممنون میشم.

  • sara roozeh
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۱۳
  • 0
    3

با سلام و تشکر بنده خارج از ایران هستم ؛ در صورت امکان بفرمایید این کتاب را چطور میتوانم تهیه کنم ؟ با سپاس فراوان


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.