English
سه شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۸, ۱۸:۰۹
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تعیین راهبرد تحقق اهداف وزارت نیرو

تعیین راهبرد تحقق اهداف وزارت نیرو
امسال نزدیک به 100 تریلیون ریال در صنعت آب و برق هزینه می شود که باید از این ظرفیت برای تولید خبرها و گزارش های امیدبخش برای مردم استفاده کرد.

وزیر نیرو بر لزوم تعیین و ترسیم راهبرد تحقق اهداف این وزارتخانه توسط مجموعه روابط عمومی تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از سایت خبری وزارت نیرو، مهندس "مجید نامجو" روز یکشنبه (امروز) در نخستین دیدار جمعی کارکنان روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو در سال جاری، گفت: در دوره وزارت مهندس "سیدپرویز فتاح"، برقراری انسجام بین تمام مجموعه ها به عنوان راهبرد اصلی برای تحقق اهداف این وزارتخانه تعریف شده بود.
وی این راهبرد را در توفیق فعالیت های وزارت نیرو در چهار سال گذشته موثر خواند و ضمن تاکید بر لزوم تداوم انسجام بین تمام مجموعه های این وزارتخانه، از مجموعه روابط عمومی وزارت نیرو خواست: راهبرد جدیدی را برای تداوم موفقیت ها و تحقق اهداف این وزارتخانه تعیین و ترسیم کند.    
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر لزوم همت و کار مضاعف در سال جاری و نیز خواسته های رییس جمهوری از وزارت نیرو، تاکید کرد: تعیین راهبرد جدید این وزارتخانه باید با توجه به رعایت اصول اخلاقی، صداقت و همت و کار مضاعف در دستیابی به اهداف صورت گیرد.  
وی با اشاره به فراز و نشیب های صنعت آب و برق در سال گذشته، اظهار داشت: با این وجود، روابط عمومی وزارت نیرو در سال گذشته در حفاظت از جایگاه و شان این وزارتخانه موفق عمل کرد که جای قدردانی دارد.
نامجو سپس توسعه ارتباط های رسانه ای وزارت نیرو را با توجه به حجم گسترده فعالیت های صورت گرفته و پروژه های در حال اجرا ضروری خواند و افزود: امسال نزدیک به 100 تریلیون ریال در صنعت آب و برق هزینه می شود که باید از این ظرفیت برای تولید خبرها و گزارش های امیدبخش برای مردم استفاده کرد.
وی بر لزوم تعریف فعالیت های اولویت دار در سه سال باقی مانده از فعالیت دولت دهم و پیگیری جدی برای سرانجام بخشیدن به این فعالیت ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی وزارت نیرو نیز باید در این خصوص فعالیت های مهم خود را تعریف و خط مشی های خود را در این زمینه تعیین کند.
وی مجموعه روابط عمومی وزارت نیرو را در برنامه ریزی های درازمدت و استفاده از افکار برنامه ریزی شده در سطح این وزارتخانه ممتاز خواند و با تاکید بر ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت های روابط عمومی، اظهار داشت: نباید به وضعیت موجود رضایت داشت.
وزیر نیرو همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای بازدید و آشنایی مردم به ویژه دانشجویان و محققان از جزییات فعالیت های این وزارتخانه را خواستار شد و گفت: روابط عمومی باید نقش تعیین کننده ای در این زمینه ایفا کند.
نامجو افزود: فعالیت های خوبی ازجمله برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران تخصصی صنعت آب و برق و راه اندازی سامانه پیام کوتاه توسط روابط عمومی وزارت نیرو آغاز شده که این فعالیت ها باید در آینده تقویت شود.
وی با اشاره به هزینه های سنگینی که برای اجرای پروژه های صنعت آب و برق صورت می گیرد اما بیشتر مردم اطلاع چندانی از این فعالیت ها ندارند، بر لزوم همکاری بیشتر مدیران ستادی و استانی وزارت نیرو با روابط عمومی برای اطلاع رسانی بهتر از فعالیت های این وزارتخانه تاکید کرد.     
وزیر نیرو در پایان بر توجه به اصل پیگیری در انجام صحیح و بموقع فعالیت های روابط عمومی تاکید و تصریح کرد: روابط عمومی باید الگوی اخلاقی این وزارتخانه باشد.
در این دیدار، مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو نیز با ارایه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سال گذشته، توسعه ارتباط با رسانه ها، تقویت سایت خبری وزارت نیرو، برگزاری موفق نمایشگاه های متعدد و راه اندازی سامانه پیام کوتاه را بخشی از دستاوردهای روابط عمومی وزارت نیرو در سال گذشته برشمرد.
دکتر "حسن علیزاده" با بیان آنکه بسیاری از فعالیت های روابط عمومی این وزارتخانه نظیر تشکیل شورای انسجام بخشی روابط عمومی به الگویی در سطح کلان کشور تبدیل شده است، افزود: امسال با تداوم حمایت مجموعه مدیران وزارت نیرو، گام های بلندتری در جهت مسیر رشد و تحقق اهداف روابط عمومی برداشته خواهد شد.    

سایت خبری وزارت نیرو
۲۹ فروردین ۱۳۸۹ ۱۷:۱۷

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.