English
۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۹:۴۵  |  Oct 31, 2014  | 
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

آگهی استخدام بنیاد علمی آموزشی قلم چی

دعوت به همکاری

بنیاد علمی آموزشی قلم چی جهت پشتیبانی دانش آموزان از میان واجدین شرایط ذیل پس از طی مراحل مصاحبه و آزمون دعوت به همکاری می نماید:‌
1- دانش آموز کانون باشد
2- دانشجوی کارشناسی ارشد (فارغ التحصیل مقطع کارشناسی دانشگاههای دولتی)
3- دارای مدرک ICDL و توانایی کار با کامپیوتر
4- علاقمند به کار آموزشی

نحوه تماس:
تلفن:‌88978676
آخرین مهلت:
٢٥/٠٣/١٣٨٧
۲۲ خرداد ۱۳۸۷ ۱۵:۵۰

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)

ناشناس
۶ دی ۱۳۹۰ ۲۱:۰۲

 با سلام اینجانب دانشجوی رشته مهندسی مکانیک هستم و 4 سال عضو کانون بوده ام تقاضای همکاری با کانون میباشم!


  • 0
  • -5
ساقی صفایی
۱۲ دی ۱۳۹۰ ۱۳:۰۳

 با سلام اینجانب فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی از دانشگاه گیلان هستم، در طول تحصیل 4 مقاله ارائه داده ام، و در دانشگاه مدرس دروس ریاضی عمومی و معادلات دیفرانسیل بوده ام. تقاضای همکاری با کانون فرهنگی آموزش را دارم. شماره تماس: 09365566645


  • +1
  • -5
گلناز یگانه شکری
۱۶ دی ۱۳۹۰ ۱۳:۵۰

 اینجانب گلناز یگانه دانشجوی سال اول مدیریت دانشگاه شهید بهشتی بوده ام ودر کنکور سال 90موفق به کسب رتبه 223 شده ام و در سال دوم دبیرستان در رشته انسانی شاگرد قلم چی بود ه ام و اکنون تقاضای همکاری با قلم چی را دارم


  • +2
  • 0
علی شیردره
۲۴ دی ۱۳۹۰ ۱۷:۲۸

 باعرض سلام *من دانشجوی رشته حسابداری هستم وسابقه تدریس ریاضیات در کانون های فرهنگی شهر اصفهان رادارم .آماده همکاری در کارهای دفتری وآموزشی را هم دارم .یاعلی


  • +2
  • 0
بهاره صنعتی منفرد
۲۹ دی ۱۳۹۰ ۱۴:۳۱

 با سلام بهاره صنعتی منفرد هستم دانشجوی ترم 1 رشته ی مخابرات و تمایل به همکاری با کانون را دارم.


  • 0
  • 0
مسعود فاضل زاده
۳ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۰۵

 دانشجوی علوم کامپیوتر دانشگاه مازندران هسثم و تدریس فیزیک هم میکنم و علاقه مندم در کانون به عنوان پشتیبان کار کنم


  • 0
  • 0
منصور گراوند
۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ۲۰:۲۷

 با سلام اینجانب فارغ التحصیل رشته زیست شتاسی در مقطع کارشناسی هستم و تمایل به همکاری با کانون را دارم .


  • 0
  • 0
مریم گنجی
۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۹:۵۶

 با سلام من مریم گنجی لیسانس ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی هستم. متولد 63 هستم و ورودی سال 81.معدل در لیسانس 17 بوده است.مشتاقم در کانون فعالیت به عمل آورم


  • 0
  • 0
نوید نصرتی
۲۲ بهمن ۱۳۹۰ ۱۸:۵۹

 با عرض سلام و خسته نباشید. فارغ التحصیل فیزیک از دانشگاه رسمی پیام نور ودانشجوی ارشد شبانه فیزیک میباشم. 09353928001 09124481224


  • 0
  • 0
محمد علی مهرابی
۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ۱۴:۱۶

 با عرض سلام و خسته نباشید من دانشجو ترم دوم کارشناسی عمران هستم سابقه تدریس در درس فیزیک داشتم مشتاقم در کانون فعالیت کنم. شماره تماس 09125931791


  • 0
  • 0
سرور فتحی
۲۷ بهمن ۱۳۹۰ ۲۲:۰۷

 با سلام من دانشجوی رشته شنوایی سنجی دوره کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی هستم .مشتاقم در کانون فعالیت داشته باشم .در زمینه مشاوره و تدریس درس شیمی


  • 0
  • -2
pegah
۱ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۰۹

 .man khodam ozve kanoon boodam too madreseye kanoon dars khondam alan too daneshghahe dolati dars mikhoonam moshtagham ba kanoon hamkarii konam


  • 0
  • 0
پریسا حیدرزاده
۲ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۴۵

 salam. man heydarzadeh hastam, khahane hamkari ba bonyade farhangi amozeshi qalam chi mibasham. faregho tahsil az daneshgahe dolatye alzahra hastam , reshteye shimi.TEL : 09302308834


  • 0
  • 0
دانشور
۶ اسفند ۱۳۹۰ ۲۲:۰۰

 با سلام فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد هستم دارای مدرک icdl در صورت تمایل میخواستم با کانون همکاری کنم


  • 0
  • 0
بهاره رئیسی
۸ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۱۵

 با عرض سلام. من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی دانشگاه دولتی هستم وعلاقه مند به همکاری با شما. با تشکر


  • +1
  • -1
ناشناس
۱۹ اسفند ۱۳۹۰ ۱۱:۵۱

 با عرض سلام بنده ترم دوم رشته نرم افزار هستم و علاقه مند به همکاری با کانون قلم چی میباشم 09137176693


  • 0
  • 0
حامد مشیری
۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ۱۱:۵۴

 با سلام بنده فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران هستم و 4 سال با کانون همکاری داشتم که بخاطر مشکلات شخصی مجبور به قطع همکاری شدم و الان مجددا مایل به همکاری با کانون میباشم . 09351396707 حامد


  • 0
  • 0
وحید معین الدینی
۱۰ فروردین ۱۳۹۱ ۰۸:۰۲

 اینجانب دارای مدرک فوق دیپلم مکانیک همراه با رتبه ی یک دانشگاهی و دارای هفت گونه مهارت کامپیوتر و دانشجوی ترم 2 مهندسی مکانیک آماده همکاری میباشم .


  • 0
  • -2
بهرام مهرابی
۱۴ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۴۷

 با سلام اینجانب دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی صنایع نفت و گاز و دارای سابقه برگزاری کلاس های حل تمرین در دوران دانشجویی و دارای مهارت های کامپیوتری آماده همکاری می باشم.


  • 0
  • 0
سمانه حضوری
۱۴ فروردین ۱۳۹۱ ۲۰:۲۲

 سلام بنده دانشجو کارشناسی مرمت میباشم و دارای شرکت مرمتی ، با توجه به علاقه ای که در زمینه تدریس دارم آماده همکاری با شما میباشم .


  • 0
  • 0
ناشناس
۱۹ فروردین ۱۳۹۱ ۱۷:۱۴

 سلام من فارغ التحصیل رشته مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی دانشگاه شهید رجایی تهران هستم .با توجه به علاقه ای که در زمینه تدریس دارم آماده همکاری با شما میباشم .


  • 0
  • 0
مصطفی آقابابائی
۲۸ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۰۲

 سلام بنده دانشجوی ترم 2 عمران دانشگاه سراسری عمران هستم و 4 سال عضو کانون بودم علاقه دارم با کانون همکاری کنم 09358911538


  • 0
  • 0
بهناز هاشمی
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ ۱۵:۵۲

 سلام من ترم 4 مهندسی معماری دانشگاه سراسری هستم 2 سال غضو کانون بودم و به کارهای اموزشی علاقه مندم


  • 0
  • 0
زهره کهزادی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۲۲

 3 سال دانش آموز کانون بودم.در خواست دارم به عنوان پشتیبان و یا کمک پشتیبان به کارگرفته شوم.


  • 0
  • 0
رویاتقی نژاد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۲۰:۵۴

 دانش آموز کانون بودم و علاقمند هستم در کانون فعالیت کنم مراقب یاپشتیبان .اینجانب دانشجوی سال آخر مترجمی زبان دانشگاه پیام نورمرکز ارومیه مقطع کارشناسی میباشم


  • 0
  • 0
لشگری
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۲۰:۵۵

 بنده فارغ التحصیل در نقطع کارشناسی از دانشگاه شریعتی تهران رشته حسابداری هستم.علاقه مندم به عنوان پشتیبان یا کمک پشتیبان با کانون همکاری داشته باشم.در ضمن در مقطع دیپلم آزمونهای کانون را شرکت کرده ام.


  • 0
  • 0
سحرشمس زرندی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۰۳

 سلام اینجانب سحرشمس زرندی فارغ التحصیل رشته تربیت معلم هستم و درسال 86-87 درکانون شهرری درس می خواندم و مدرکicdl نیز دارم و همچنین سابقه تدریس در خانه آفتاب واقع در باقرشهر را دارم


  • 0
  • 0
زهرا صادقی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۱۰

 باعرض سلام بنده دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه شهیدبهشتی هستم وتقاضای حضور در موسسه بعنوان اموزگاروپشتیبان رادارم.


  • 0
  • 0
سمیه افشاری
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۰۲

 با عرض سلام اینجانب سمیه افشاری فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی از دانشگاه آزاد اسلامی ،تقاضای حضور در موسسه بعنوان اموزگاروپشتیبان رادارم. درضمن اینجانبه برای شرکت در مقطع کارشناسی عضو کانون بوده ام. و با مهارت های کامپیوتر هم آشنا می باشم.


  • 0
  • 0
شیما خوش پسند
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۲۰

 با سلام اینجانب دانشجوی رشته مهندسی معماری دانشگاه شهید بهشتی هستم.5سال عضو کانون بودم و اکنون مشتاق به همکاری در زمینه پشتیبانی و مشاوره در کانون هستم . با تشکر


  • 0
  • 0
زهره میرزایی
۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۲۰

 با سلام اینجانب فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی و دارای توانایی کامل در زبان انگلیسی توانا در امور کامپیزتری و کار با ان و مدرس زبان بصورت پاره وقت در اموزشگاه معتبر هستم تقاضای همکاری با کانون در امور پشتیبانی و تدریس را دارم با تشکر 09123578294


  • 0
  • 0
فاطمه اسماعیی
۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۵۵

 با سلام اینجانب فاطمه اسماعیلی فارغ التحصیل رشته عمران -ساختمان دارای توانایی در امور کامپیوتر وعلاقه مند به تدریس وکار فرهنگی هستم تقاضی همکاری با کانون در امور تدریس وپشتیبانی را دارم با تشکر09391030573


  • 0
  • 0
sajjad shakouri arani
۲۹ خرداد ۱۳۹۱ ۲۱:۰۳

 با سلام اینجانب دانش آموز کانون بوده ام و علاقه زیادی به پشتیبانی دارم.خیلی دوست دارم در اموزشگاهی که قبولیم را مدیون ان هستم در اندازه توانم دینم را ادا کنم.با تشکر 09389401786


  • 0
  • 0
توحیذ زارعی
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۱۳

 باسلام من دانشجوی رشته شیمی محض هستم وعلاقه زیادی به پشتیبانی در کانون فرهنگی رادارم .البته بنده سابقه مشاوره خصوصی نیز دارم ودر حال حاضر نیز درموسسه خصوصی خود درحال تدریس خصوصی میباشم.شماره تماس:09147561033


  • 0
  • 0
توحیذ زارعی
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۱۳

 باسلام من دانشجوی رشته شیمی محض هستم وعلاقه زیادی به پشتیبانی در کانون فرهنگی رادارم .البته بنده سابقه مشاوره خصوصی نیز دارم ودر حال حاضر نیز درموسسه خصوصی خود درحال تدریس خصوصی میباشم.شماره تماس:09147561033


  • 0
  • 0
فرناز اصلانی
۲ تیر ۱۳۹۱ ۲۰:۲۵

 با سلام من دانشجوی سال آخر رشته کارشناسی شیمی کاربردی دانشگاه آزاد کرج هستم و خودم از سال اول دبیرستان عضو کانون بودم و در دبیرستان قلم چی نیز درس خواندم.علاقه مند به کار در کانون میباشم با تشکر 09356000452


  • 0
  • 0
سحر وفایی منش
۷ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۵۹

 با سلام اینجانب سحر وفایی منش، فارغ التحصیل رشتۀ اقتصاد نظری در مقطع کارشناسی با معدل 17.88 و در حال حاضر دانشجوی رشتۀ علوم اقتصادی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران جنوب می باشم. آشنا با زبان انگلیسی و مسلط به کامپیوتر و دارای مدرک Icdl می باشم.
همچنین 3 سال از دبیرستان را عضو کانون قلم چی بوده ام. اکنون علاقمند به همکاری با کانون می باشم. 09122333408 با تشکر


  • +2
  • 0
یاسر نسبی
۷ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۴

 بنده 4 ترم سابقه تدریس در دانشگاه های استان و مدارس غیرانتفاعی هستم.


  • 0
  • 0
زهرا احمدپور
۲۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۱۵

 باسلام اینجانب دارای مدرک شیمی محض دانشگاه تربیت معلم تهران و رتبه ی 93 کنکور ارشد 91 خواستار کار در حوزه ی پشتیبانی میباشم با تشکر شماره ی تماس 09128065953


  • پاسخ های کاربران به این نظر
    ساناز زینالی
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۱۵

     با سلام من در حال حاضر دانشجوی رشته زمین شناسی اقتصادی از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات با معدل18 هستم .09122362052


    • +1
    • 0
  • 0
  • 0
زهرا ملک زاده
۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۰۸

 سلام فوق لیسانس زمین شناسی از دانشگاه شهید بهشتی هستم با معدل 17.45 آشنایی کامل با کامپیوتر و دارای مدرک ICDL مقدماتی و پشرفته، مشتاق به همکاری هستم 09373562642


  • +1
  • 0
میر علیرضا میرصالحی
۸ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۲۱

 سلام فوق دیپلم حسابداری از دانشگاه سراسری ابهر با معدل 18 و لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه ازاد تهران با معدل 17 اشنایی با کامپیوتر/سابقه کار مشتاق همکاری هستم 09379565435


  • +3
  • 0
صبا رضایی
۱۳ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۲۳

 سلام لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه ازاد تهران با معدل 16 اشنایی با کامپیوتر/ سابقه کار مشتاق همکاری هستم 09195928186


  • 0
  • 0
حامد گروسیان
۵ مهر ۱۳۹۱ ۱۵:۳۷

 سلام لیسانس شهرسازی از دانشگاه ازاد همدان با معدل 17/55 اشنایی با کامپیوتر و مشتاق همکاری با شما می باشم . 09362078322


  • 0
  • 0
ناشناس
۱۳ آذر ۱۳۹۱ ۰۹:۱۷

 با سلام، اینجانب دانشجوی ارشد شیمی از دانشگاه خوارزمی(تربیت معلم تهران) می باشم و به مدت 2 سال به عنوان داوطلب در خدمت کانون بوده ام و هم اکنون نیز متقاضی همکاری با کانون به عنوان پشتیبان می باشم.


  • 0
  • 0
سید عرفان رسولی اهاری
۱ دی ۱۳۹۱ ۲۰:۲۷

 با سلام و عرض خسته نباشید دانشجوی رشته دکترای دامپزشکی گرمسار...یه مدت (3) سال دانش اموز کانون بودم و در حال حاضر 3تا4 روز میتونم در خدمت کانون باشم 09198298958


  • 0
  • 0
المیرا نادری.مهسا شاهرخی
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۰۰

 نادری :فارغ التحصیل معماری .اشنا با کامپیوتر .علاقمند به اموزش شاهرخی:دانشجوی سال اخر ریاضی کاربردی.اشنا به کامپیوتر.علاقمند به اموزش و 4 سال کانونی


  • +1
  • 0
احئد رضا رضوانی