English
شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۹, ۰۰:۱۶
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کسب رتبه برتر روابط عمومی توانیر در ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

کسب رتبه برتر روابط عمومی توانیر در ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
روابط عمومی شرکت توانیر در ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی موفق به کسب رتبه برتر در بخش فعالیت های معطوف به هدفمند شدن یارانه ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از سایت خبری شرکت توانیر درمراسم افتتاحیه این سمپوزیوم که روز سه شنبه 21 دی ماه در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد، روابط عمومی شرکت توانیر با کسب لوح تقدیر، رتبه برتر در بخش فعالیت ای معطوف به هدفمند شدن یارانه ها را کسب کرد.
در این مراسم دبیرکل ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در خصوص اهداف و محورهای برگزاری این سمپوزیوم، کمک به تولید دیدگاهها، ارائه بحثهای جدید در زمینه رابطه بین روابط عمومی و فرهنگ، روابط عمومی و مهندسی اجتماعی و اقتصادی و توانمندسازی دست اندرکاران روابط عمومیها در زمینه تدوین پیوستهای فرهنگی، اجتماعی و ایفای نقش موثر در زمینه جهت دهی به فرهنگ و تقویت فعالیت فرهنگی آنها از جمله محورهای این گردهمایی محسوب می شود.
هوشمند سفیدی با بیان این که استادان پنج کشور در این سمپوزیوم حضور دارند یادآور شد: از کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا، کرواسی، فرانسه و ایران در سمپوزیوم حضور داشته و هزار و 200 نفر از دست اندرکاران و روابط عمومی ها از حدود 200 سازمان، شرکت، نهاد و وزارتخانه در سمپوزیوم حاضر خواهند بود.
وی با بیان این که خروجی سمپوزیوم درنهایت به صورت یک کتاب منتشر می شود ادامه داد: از دیگر خروجی های سمپوزیوم، ارایه الگوهای برتر در زمینه های اطلاع رسانی، خلاقیت و نوآوری، مدیریت راهبردی روابط عمومی، ارتباطات الکترونیک، تعاملات ویژه و رایزنی های موثر، برنامه ریزی ارتباطاتی و پژوهش های ارتباطی و پیوست های فرهنگی، اجتماعی و ارتباطی از طریق گزینش برترین روابط عمومی ها است.
سفیدی ادامه داد: ایجاد فرصت تبادل نظر و آشنایی با ایده های مدیران و کارشناسان روابط عمومی از طریق نمایشگاهی که در جنب این سمپوزیوم برگزار می شود، از دیگر خروجی ها محسوب می شود.
دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، خروجی بعدی سمپوزیوم را طرح روابط عمومی به عنوان یک راهکار موثر برای مواجهه با مشکلات و پیشگیری از آن، عملکرد بهتر مدیریت ها در همه زمینه ها عنوان کرد.
سفیدی در عین حال از ارائه یک بسته پیشنهادی سخن گفت و خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های مهم شورای سیاست گذاری سمپوزیوم روابط عمومی تدوین یک بسته پیشنهادی بود. در این بسته پیشنهادی به مواردی بسیاری توجه شده است.
سفیدی با اشاره به این موارد گفت: اصلاح ساختار و جایگاه روابط عمومی ها، ساماندهی مالی و بودجه روابط عمومی ها، اصلاح آموزش دانشگاهی روابط عمومی ها، تاسیس نظام صنفی روابط عمومی ها، تدوین مقررات جامع روابط عمومی ها، اصلاح نظام انتصاب مدیران روابط عمومی ها، توسعه روابط عمومی ها به شکل اختصاصی، کمک به فارغ التحصیلان روابط عمومی ها، تدوین منشور اخلاقی روابط عمومی ها و ... در این بسته پیشنهادی مورد توجه قرار گرفته است.
همچنین دکتر محمد باقر ساروخانی به عنوان دبیر کمیته علمی این گردهمایی، به عنوان دیگر سخنران، تلاش برای پویایی فرهنگ تولید و مصرف، شناخت و هدایت و تثبیت نیازهای کشور، تبادل اطلاعات و رشد و نمو فرهنگ گفت وگو میان انسان ها را ازجمله وظایف روابط عمومی عنوان کرد و گفت:
روابط عمومی ها باید آرام آرام در برنامه ریزی ها وارد شوند. بنابراین این حرفه رسالت بزرگی بر عهده دارد که البته در مقالات به این رسالت اشاره شده است.
وی یادآور شد: تبادل اطلاعات و بحث آگاهی از وظایف روابط عمومی محسوب می شود. در مجموع هدایت اصلات مسئولیت بسیار خطیری است و روابط عمومی ها باید به این رسالت واقف باشند. این همت بزرگ سبب می شود این حرفه با سرعت بیشتری انجام شود.
ساروخانی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها معماران فرهنگی هستند، گفت: در این باره باید روابط عمومی ها تلاش کنند، چرا که در انتقال اطلاعات نقش به سزایی دارند. تا زمانی که نیاز به دانش است نیاز به روابط عمومی ها است.
در بخشی دیگر از این مراسم ریچارد لیلنینگ، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی گفت: روابط عمومی حرفه ای است که رفتارها را تغییر می دهد و فقط در چارچوب آزادی بیان می تواند رشد کند. اصالت هر کس در آزادی بیان است. بنابراین باید درا ین عرصه تلاش کنیم.
همچنین بیانیه هیئت داوران ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی نیز توسط دکتر محمدرضا رسولی استاد دانشگاه و مشاورروابط عمومی توانیرقرائت شد.
در ادامه مراسم افتتاحیه از مدیران ارشد سازمانها و مدیران روابط عمومی نهادها در بخشهای مختلف تقدیر به عمل آمد.

سایت خبری شرکت توانیر
۲۱ دی ۱۳۸۹ ۱۸:۴۷

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000  

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی می‌باشد.