English
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳  |  ۱۹:۲۴  |  Apr 21, 2014  | 
به پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب، برق، نفت و انرژی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

اگهی استخدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم

دعوت به همکاری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم جهت ت کمیل کادر هیات علمی خود در مقطع دکترا تخصصی و بورسیه دکترا با مزایای فوق العاده استخدام می نماید:
- رشته های مورد نیاز: مهندسی عمران (کلیه گرایش ها)- علوم اجتماعی(مردم شناسی)- برق و الکترونیک - زبان انگلیسی (کلیه گرایش ها)- علوم تربیتی (کلیه گرایش ها)- مهندسی شیمی (پتروشیمی) - مهندشی شیمی (نفا خام)- مهندسی شیمی (پالایش)- کامپیوتر - حسابداری - ریاضی(کلیه گرایش ها)- تربیت بدنی - معماری - حقوق(کلیه گرایش ها)- مکانیک - مدیریت - روانشناسی(بالینی و تربیتی)- بیوتکنولوژی - علوم سیاسی - مهندسی نفت(مخازن)- مهندسی نفت (بهره برداری)- مهندسی نفت - مهندسی نفت (اکتشاف)
* مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی نیز مورد قبول است.

نحوه تماس:
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال مدارک با شماره تماس 09171632096 آقای آزاد تماس خاصل نمایند.
آدرس: استان هرمزگان - قشم - کیلومتر 18 جاده درگهان - پردیس دانشگاه آزاد اسلامی - دبیرخانه هیات علمی
آخرین مهلت:
١٠/٠٥/١٣٨٧
۶ مرداد ۱۳۸۷ ۱۲:۵۵

نظرات کاربران (مسئولیت درج شماره تماس در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی، با کاربر است.لطفا دقت فرمائید)

محمد
۲۱ مرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۱۱

 با سلام اینجانب محمد محبوبی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته عمران گرایش زلزله از دانشگاه صنعتی شریف با سابقه چند سال تدریس دروس مختلف کارشناسی و کنکور کارشناسی ارشد در موسسات معروف در این زمینه آمادگی خود را برای همکاری با این مجموعه در ترم پاییز و زمستان
سال 89 اعلام می کنم.در صورت نیاز مدارک و رزومه کامل ارسال می گردد.تلفن تماس 09127041025


  • +2
  • 0
مهدی
۲۹ مرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۱۹

 این جانب دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی از دانشگاه شهید باهنر کرمان و متقاضی همکاری بصورت هیئت علمی میباشم. تلفن 09139876654


  • 0
  • 0
معین سلطانی نژاد
۵ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۲۰

 با سلام اینجانب کارشناسی ارشد رشته برق گرایش کنترل از دانشگاه شهید باهنر کرمان با سابقه یک سال تدریس دروس مختلف کارشناسی و کنکور کارشناسی ارشد در این زمینه آمادگی خود را برای همکاری با این مجموعه در ترم پاییز و زمستان سال 89 اعلام می کنم. .تلفن تماس 09131965967


  • 0
  • 0
محبوبه مظفری
۶ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۲۵

 باسلام ، اینجانب محبوبه مظفری دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مشاوره و راهنمایی از دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با معدل 70/18و(مدرک کارشناسی از دانشگاه سراسری یزد) همراه با دوسال سابقه ارایه خدمات مشاوره ای وروانشناختی در آموزش وپرورش و موسسات خصوصی ، خواهان همکاری با این واحد دانشگاهی بصورت هیات علمی میباشم . تلفن تماس 09178152849


  • 0
  • 0
محمد حسن اسپهبدی
۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۳:۲۵

 با سلام، اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و دارای بیش از 8 سال سابقة تدریس در چند واحد دانشگاه آزاد و استخدام در حوزة پژوهش دانشگاه آزاد واحد ساری تمایل به همکاری با آن واحد بصورت هیئت علمی می باشم.


  • 0
  • 0
00
۹ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۱۴

 با سلام اینجانب دانشجوی ترم 3کارشناسی ارشد جغرافیا طبیعی گرایش ژئومورفولوژی دانشگاه تربیت معلم سبزوار تقاضای همکاری با آن واحد آموزشی را دارم تلفن تماس09365845598


  • 0
  • 0
شهربانو جمعه پور
۱۴ شهریور ۱۳۸۹ ۰۵:۰۰

 سلام . اهل بندرعباس و فوق لیسانس تربیت بدنی هستم و 15 سال سابقه تدریس در دانشگاههای تهران را دارم . مایه افتخار اینجانب است که به استان خودم خدمت کنم . تلفن تماس 09192227161


  • +1
  • 0
وحید رضا حسینی
۱۴ شهریور ۱۳۸۹ ۰۵:۰۳

 با سلام اینجانب ارشد ریاضی از دانشگاه بین الملل قزوین می باشم 7 مقاله بین الماللی دارم ایا دانشگاه قشم هیات علمی استخدام می نماید باتشکر 0939808028


  • 0
  • 0
شیما
۱۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۵:۴۹

 باسلام وخسته نباشیدلیسانس مهندسی شیمی قبول نمیکنید


  • 0
  • 0
عقیل گیلانی
۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۱۸

 اینجانب دارای مدرک کارشناسی رشد از دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر با معدل 99/17 می باشم . دارای 2 مقاله چاپ شده در مجلات بین المللی و دو مقاله تحت بررسی در مجلات با نمایه ISI همچنین دو مقاله دیگر که در انتها کار و اماده برای فرستادن برای مجلات دیگر . شرکت در چندین کنفرانس ریاضی و ارائه مقاله. خواهان همکاری با این واحد دانشگاهی را دارم. با تشکر : 09112715446


  • 0
  • 0
امیر کشاورزی
۱۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۹:۴۳

 سلام اینجانب کارشناس ارشد روانشناسی بالینی می باشم و که 800 ساعت در بیمارستان رازی فعالیت داشته و در دو کلینیک که در هر کدام حدود 2 سال سابقه درمانی همکاری دارم. در زمینه تدریس واحدهای درسی آسیب شناسی روانی، روان درمانی و اعتیاد مهارت داشته و علاقه مند به همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم می باشم.


  • 0
  • 0
فائزه یزدی
۳۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۸:۳۳

 اینجانب کارشناسی ارشد ممتاز در رشته ی ریاضی (جبر) با معدل 36/18 و نمره ی پایان نامه ی 19از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم. مقطع کارشناسی را با کسب رتبه یک در بین فارغ التحصیلان به پایان رساندم. همچنین دارای دو مقاله ی علمی و پژوهشی ارائه شده در کنفرانس بین المللی ریاضی و سمینار جبر ایران و با سابقه ی تدریس در دانشگاه آزاد و پیام نور می باشم. متقاضی همکاری به صورت هیات علمی در دانشگاه آزاد واحد قشم هستم.


  • 0
  • 0
ندا حاجی وثوق
۴ آبان ۱۳۸۹ ۱۳:۲۰

 اینجانب ندا حاجی وثوق کارشناس ارشد علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد می باشم که تقاضای همکاری با آن واحد محترم را دارم.


  • 0
  • 0
علی طالب
۱۱ آبان ۱۳۸۹ ۱۳:۲۷

 اینجانب علی طالب دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد مکاترونیک دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و دارای مدرک کارشناسی برق الکترونیک می باشم و مایل به همکاری با آن دانشگاه به صورت پاره وقت در زمینه بتدریس رنامه ریزی کامپیوتر می باشم. تلفن تماس 09123883913


  • 0
  • 0
الهام لشکریان
۱۶ آبان ۱۳۸۹ ۲۰:۰۵

 اینجانب الهام لشکریان فارغ التحصیل کارشناسی ارشدرشته ریاضی (معادلات)ازدانشگاه فردوسی باسابقه2سال تدریس در دانشگاه پیام نور می باشم.که تقاضای همکاری باان دانشگاه رادارم.


  • 0
  • 0
ساره ساسان
۱۱ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۲۱

 اینجانب ساره ساسان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم اجتماعی -پژ‍وهشگری از دانشگاه ازاد واحد اشتیان و بومی بندر عباس می باشم که سابقه تدریس در دانشگاه ازاد واحد حاجی اباد نیز دارم که تقاضای همکاری باانواحد رادارم.


  • 0
  • 0
ناشناس
۶ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۱۹

 سلام دانشجوی فوق لیسانس بیوتکنولوژی(با گرایش ژنتیک انسان) در ترکیه هستم و لیسانس سلولی مولکولی از ایران و 23 سالم هست آیا می توانم جایی جذب شوم؟ ممنون


  • 0
  • 0
علیرضا
۱۱ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۱۳

 سلام من فوفق لیسانس شیمی تجزیه از دانشگاه پیام نور مرکز همدان با معدل 15/77 هستم که دارای 3 مقال داخلی و 2 مقاله خارجی در دست اقدام هست م که تقاضای همکاری باان دانشگاه رادارم. tel :09355087083


  • 0
  • 0
افسانه خو ش رفتار
۱۳ بهمن ۱۳۸۹ ۲۰:۰۳

 با سلام اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشدعلوم اقتصادی از دانشگاه آزاد واحدفیروز کوه می باشم دارای سابقه تدریس در دانشگاه پیام نور و آزاد می باشم متقاضی جذب در واحد قشم به عنوان هیئت علمی گروه حسابداری و اقتصاد می باشم. شماره تماس 09143107197-09355266414


  • 0
  • 0
محبوبه شهسوار
۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ۰۷:۴۴

 با سلام اینجانب دانشجوی دکتری مهندسی عمران دانشگاه ukm مالری می باشم و متقاضی جذب در واحد قشم به عنوان هیئت علمی می باشم.


  • 0
  • 0
زهرا رستمی
۱۱ اسفند ۱۳۸۹ ۱۴:۰۴

 با سلام اینجاب تقاضامند همکاری در دانشگاه ازاد قشم میباشم


  • 0
  • 0
بازرگان
۱۶ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۵۵

 اینجانب دارای مدرک دکتری در رشته شیمی/ محیط زیست از امریکا می باشم. 4 سال سابقه تدریس در دانشگاه ایالتی پرتلند (امریکا) و 5 سال سابقه کار پژوهشی در زمینه سلول خورشیدی با مقالات و کنفرانس های متعدد، متقاضی حذب در واحد قشم بعنوان هیات علمی می باشم.


  • 0
  • 0
محمد درافشانی
۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ۱۹:۱۵

 اینجانب محمد درافشانی، کارشناس ارشد مهندسی عمران - آب از دانشگاه یزد متقاضی امریه سربازی در این دانشگاه می باشم


  • 0
  • 0
ناشناس
۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۲۱:۲۴

 با سلام.اینجانب کارشناس مترجمی زبان انگلیسی وکارشناس ارشد برنامه ریزی آموزشی -مایل به همکاری در ذانشگاه قشم میباشم.


  • 0
  • 0
ناشناس
۲۳ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۵۳

 سلام.کارشناس ارشد زبان انگلیسی متقاضی کار در این واحد میباشم.09372206405


  • 0
  • 0
حسین حسین زاده
۲۷ فروردین ۱۳۹۰ ۱۳:۱۶

 اینجانب دانشجوی سال اول دکترای دانشگاه امیرکبیر تهران در رشته ی ریاضی کاربردی هستم. خواستار گرفتن سهمیه ی بورس تحصیلی از دانشگاه آزاد واحد قشم هستم.


  • 0
  • 0
ندا پویان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۷:۵۴

 اینجانب دانشجوی دکتری ریاضی از دانشگاه سراسری سمنان با معدل 19 و دارای مقاله های ISI , ISC میباشم.آیا هنوز می توان برای بورسیه دانشگاه آزاد واحد قشم اقدام کرد؟


  • 0
  • 0
سروش ق
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۱:۰۶

 با سلام,اینجانب دانشجوی دکترای تخصصی(phd) ایمونولوژی در دانشگاه آنکارا و دارای مدرک دکترای حرفه ای دامپزشکی از ایران می باشم.


  • 0
  • 0
زهره شجاعی
۱۱ خرداد ۱۳۹۰ ۰۸:۰۹

 اینجانب زهره شجاعی دارای مدرک کارشناسی ارشدپژوهش علوم اجتماعی از دانشگاه آزاداسلامی واحدآشتیان با سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحدبندرعباس_قشم وهرمز وهمچنین دانشگاه پیام نور واحد بندرعباس وقشم متقاضی همکاری در آن واحدبه صورت عضو هیئت علمی می باشم ضمنا اینجانب بومی استان هرمزگان بوده ودر حال حاضردرآن واحد به صورت حق التدریس همکاری دارم


  • 0
  • 0
دکتر بهمن بابایار
۱۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۷:۱۰

 بسمه تعالی سلام علیکم احتراماً به استحضار می رساند اینجانب دکتر بهمن بابایاررازلیقی فارغ التحصیل دکتری ریاضی کاربردی گرایش معادلات دیفرانسیل با مشتقات نسبی دانشگاه تبریز می باشم. اینجانب از سال 1380 در واحد سراب مشغولم . نظر به اینکه تعهد خدمت به هیچ سازمانی را ندارم لذا می خواستم در دانشگاهی که مزایای بیشتری دارد استخدام شوم. مساله ای که در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری کارکرده ام از مسائل بروز صنعتی است. در صورت نیاز سوابق علمی، پژوهشی و... را می توانم به آدرسی که می فرمائید بفرستم. شماره های تماس 09144318045و04312224328


  • 0
  • 0
حمیده معظمی
۲۵ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۴۹

 با سلام من کارشناس ارشد حقوق در شاخه ی خصوصی هستم و متقاضی تدریس در این واحد دانشگاهی می باشم.ج


  • 0
  • 0
ناشناس
۸ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۴۷

 ایجانب فارغ التحصیل ارشد کشاورزی هستم وتقاضای همکاری بااین واحد دانشگاهی را دارم 7/5/90شماره تماس 091308456602


  • 0
  • 0
ناشناس
۸ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۴۸

 من کارشناس ارشد کشاورزی هستم و متقاضی تدریس در این واحد دانشگاهی هستم 7/5/90شماره تماس 09138456602


  • 0
  • 0
ناشناس
۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۷

 من دانشجوی ترم اخر کارشناسی ارشد زبان واذبیات فارسی هستم متقاضی تدریس در این واحد دانشگاهی هستم شماره تماس09138456602


  • 0
  • -1
هما موگویی
۳ شهریور ۱۳۹۰ ۱۶:۳۷

 باعرض سلام اینجانب هما موگویی دانشجوی ترم سوم کارشناسی ارشدمیکروبیولوژی میباشم وتمایل زیادی جهت تدریس دردروس زیرمجموعه رشته خوددارم.تلفن تماس:09366171878


  • 0
  • 0
پویا افغان نژاد
۵ شهریور ۱۳۹۰ ۱۶:۲۷

 اینجانب کارشناس ارشدمردم شناسی واهل شهرستان ساری میباشم وعلاقه مند به تدریس در رشته تحصیلی خودم هستم. ایا امکان همکاری با شما مرجع علمی محترم برای من وجود دارد؟ شماره تماس 3114077 0151 و 09111540118


  • 0
  • 0
مریم کریمی
۷ آبان ۱۳۹۰ ۱۹:۲۷

 با سلام. اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی از دانشگاه الزهرا (روزانه) تهران تقاضای تدرس در دانشگاه قشم را دارد.09122154560


  • 0
  • 0
محمد نقوی
۲۶ آبان ۱۳۹۰ ۱۸:۳۳

 اینجانب محمد نقوی مدرس دانشگاه آزاد واحد بندرعباس تقاضای استخدام در هیئت علمی واحد قشم را دارم.


  • 0
  • 0
مهران تقی پور
۲۱ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۰

 با سلام و خسته نباشید. من مهران تقی پور دانشجوی ترم آخر فوق لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات بندر عباس هستم. در صورت امکان علاقه مند جهت تدریس در دانشگاه آزاد قشم می باشم.


  • 0
  • 0
ناشناس
۱۸ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۳۰

 اینجانب دارای مدرک دیپلم و بیکار هستم. البته به طور کامل بیکار نیستم . خواهشمند هستم از بین این همه تحصیل کرده من محتاج کار هستم. آبدارچی هم باشه قبوله.


  • 0
  • 0
زهرا بابائی کسمائی
۲۸ دی ۱۳۹۰ ۱۹:۱۹

 اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی با گرایش میکروبیولوژی بوده و تقاضای استخدام و یا کار در آن واحد دانشگاهی قشم را می نمایم.


  • 0
  • 0
ایوب محمدپور
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۳۹

 بنده کاملا بیکارم اگر ممکن و مورد نیاز هست در یک قسمت از اداری دانشگاه حاضر به همکاریم ضمنا بنده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم هستم . لطفا برای رفع بیکاری بنده مساعدتی نسبت به من بفرمایید متشکرم09173634438


  • 0
  • 0
محمدعلی اولادزاد
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۴۱

 با عرض سلام،اینجانب محمدعلی اولادزاد دارای مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی نفت می باشم.تقاضای استخدام و یا کار در واحد دانشگاهی قشم را دارم.


  • 0
  • 0
محمد یزدان بناه
۵ اسفند ۱۳۹۰ ۱۷:۱۰

 با سلام و خسته نباشید. من یزدان بناه فوق لیسانس اقتصاد و زبان انکلیسى از دانشگاه بوبال هندوستان میباشم واحد . در صورت امکان علاقه مند جهت تدریس در دانشگاه آزاد قشم می باشم.


  • 0
  • 0
فاطمه قادری
۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۳:۲۲

 با سلام و خسته نباشید من فاطمه قادری لیسانس حسابداری از دانشگاه ازاد قشم با معدل 15 می باشم در صورت امکان علاقه مند جهت استخدام در قسمتهای آموزش دانشگاه هستم متشکرم 09175245760


  • 0
  • 0
شبنم صادق پور
۱۲ فروردین ۱۳۹۱ ۱۳:۵۶

 با سلام شبنم صادق پور ،ساکن قشم هستم، کارشناس علوم کامپیوتر(سیستم های اطلاعاتی) و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی( مدیریت بازاریابی) دانشگاه آزاد قشم.با 2سال سابقه تدریس در دبیرستان ،آموزشگاه کامپیوتر و کادر اداری .متقاضی استخدام و اشتغال در دانشگاه مذکور می باشم.


  • 0
  • 0
فریبا
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۲۰

 با سلام من در رشته ادبیات فولکلور از آکادمی علوم تاجیکستان در مقطع دکترا فارغ التحصیل شده ام . در حال حاضر عضو هیات علمی تمام وقت یکی از دانشگاههای آزاد هستم . در صورت نیاز به عضو هیات علمی نیمه وقت ، آماده همکاری می باشم


  • 0
  • 0
محسن فدایی
۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۸

 باعرض سلام و احترام .اینجانب محسن فدایی دانشجوی ترم سوم کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دارای 4سال کار دادگستری و در حال حاضر کارآموز وکالت کانون وکلای مرکزو ساکن قشم ، متقاضی تدریس در رشته حقوق ، مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد قشم می باشم .


  • 0
  • 0
صفورا محمدصالحی
۳ مرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۰۳

 با سلام، من صفورا محمدصالحی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه پیام نور با معدل 23/18 و نمره پایان نامه 20 می باشم اینجانب از زمان اخذ پایان نامه به مدت دوسال است که به تدریس در دانشگاه های پیام نور و آزاد اشتغال دارم . همچنین به برنامه های کامپیوتر کاملا مسلط هستم و مدرک آن را در چندین گرایش اخذ کرده ام.لذا در صورت امکان از شما تقاضای پذیرش همکاری اینجانب را از آن واحد دانشگاهی خواهشمندم . 09139739061


  • 0
  • 0
گل نساء پورحاتمی